Oralcare AS

Oralcare AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oralcare AS

Fantastisk dyktig

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Meget god på kommunikasjon før under og etter behandlingen.
Meget dyktig, rask og presis i sitt arbeide.
En meget behagelig person og tannlege.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Har hatt fått to fyllinger i tennene og porselenskrone . Bedøvelsen som settes gjøres på en behagelig måte . Kjennes ikke . Veldig fornøyd med porselenskronene. Behagelig og trivelig personale og tanneleg . Annbefales

Helt klart verdens flinkeste og mest behaglige tannlege som man får tillit til fra første stund.

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Jeg har alltid hatt dårlige tenner og slitt mye med tannlegeskrekk. Den er totalt borte, takket være Marius og hans utrolig flinke tannpleiere. Det er en rolig, trygg stemning på kontoret, så man klarer å slappe av fra første stund. Så her anbefaler jeg alle som har tennlegeskrekk til å gå.

Og ikke minst er jeg veldig fornøyd med alle behandlinger som er utrørt her :-) Og det er mange..

Om det hadde vært mulig å gi de mer enn 5 stjerner hadde jeg gjerne gjort det,

Kjevekirurg på høyeste nivå

Tannlege: Attila Nagy Skrevet

Leste en artikkel i avisen om Oralcare som har base på Linderud og avd i Budapest. Tok kontakt med daglig leder Inge Meisel for konsultasjon.
Tannsettet er preget av periodontitt og tennene er løse oppe og nede, flere alternativer med priser ble fremlagt. Valgte trekking av alle tenner og innsetting av implantat. Time 29.9.2014 kjevekirurg Attila Nagy utførte med bistand fra tannlege sekretær Ann Kristin Meisel trekking av alle tenner på høyeste nivå med minst mulig smerte. Protese montert 5.11 deretter kontroll hver 3 uke. Helningstiden er på 6 mnd før jeg kan nyte nye tenner til fulle og smile. Behandlingen er foreløpig utført på Lindeberg
HMS 10 av 10

En meget dyktig og sympatisk tannlege.

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Marius inngir tillit fra første stund. Han er meget hensynsfull i sin behandling. Han er samtidig effektiv i sitt arbeid og det er tydelig at dette er en tannlege med lang erfaring innenfor feltet. Det har vært en fornøyelse å samarbeide med Marius Fischer.