Oralkirurgisk Klinikk AS

Telefonnummer23 19 61 9023 19 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo
Oralkirurgisk Klinikk AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oralkirurgisk Klinikk AS

Arrogant tannlege

Tannlege: Dagfinn Nilsen Skrevet

Ufin og svært arrogant. Ikke noe behagelig tannlege-opplevelse. Klinikken ellers er kjempebra med trivelig sektretærer.

Den beste tannlegen/kirurgen jeg har hatt

Tannlege: Erik Bie Skrevet

Eksepsjonell dyktig og hyggelig tannlege. Fjernet 4 visdomstenner i 2 runder, og det ble så smertefritt(i den grad det kan bli det) og skånsomt som det kunne blitt takket være Erik. Opplevdes hyggeligere og bedre enn ordinære tannlegebesøk. Forøvrig svært hyggelig og hjelpsomt administrasjon. Nesten litt vemodig å ikke skulle tilbake.

Tusen takk. ...

Tannlege: Erik Bie Skrevet

Tusen takk til Erik Bie! Og til hun som assisterte ved fjerning av 3 visdomstenner! Skrekkslagen pasient i femtiårene ble så godt og vennlig tatt imot, og behandlet, med en overflod av omsorg, informasjon og profesjonell behandling. En svært positiv opplevelse, tross alt...

Service!

Tannlege: Erik Bie Skrevet

Behagelig, rolig, kompetent tannlege.

Måtte fjerne retinert mareritt av et troll - visdomstann med lange, lange røtter, som gikk opp i bihulen, av alle steder - og trass i min enorme fobi og generelle dødsangst for både operasjoner og tannleger, gikk det relativt greit. Det ble komplikasjoner i etterkant som Bie ordner uten ekstra kostnad.

Sentralbordet er helt utrolig tålmodige. At ikke de og tannlegen ble drittlei min nervøsitet og stadige utsettelser, taler godt for deres people skills.

Jevnt over et sted jeg med svært dempet glede ville gått tilbake til, men som jeg med all mulig iver anbefaler andre! ;)

Helt super!

Tannlege: Erik Bie Skrevet

Opererte ut en vanskelig visdomstann hos han og det foregikk veldig profesjonelt. Dette var den tredje visdomstannen min som måtte ut, og de andre to hadde vært relativt ukompliserte. Men denne var altså litt vrien, og jeg er veldig glad jeg gikk hit. Han var rolig, lyttende, forklarende og rutinert. Det kjennes veldig greit når du ikke er veldig fan av tannleger i utgangspunktet. Om jeg stod ovenfor et slikt problem igjen hadde jeg ikke nølt med å velge samme tannlege!