Oris Dental Oralkirurgisk Klinikk

Oris Dental Oralkirurgisk Klinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Oralkirurgisk Klinikk

Service!

Tannlege: Erik Bie Skrevet

Behagelig, rolig, kompetent tannlege.

Måtte fjerne retinert mareritt av et troll - visdomstann med lange, lange røtter, som gikk opp i bihulen, av alle steder - og trass i min enorme fobi og generelle dødsangst for både operasjoner og tannleger, gikk det relativt greit. Det ble komplikasjoner i etterkant som Bie ordner uten ekstra kostnad.

Sentralbordet er helt utrolig tålmodige. At ikke de og tannlegen ble drittlei min nervøsitet og stadige utsettelser, taler godt for deres people skills.

Jevnt over et sted jeg med svært dempet glede ville gått tilbake til, men som jeg med all mulig iver anbefaler andre! ;)

Helt super!

Tannlege: Erik Bie Skrevet

Opererte ut en vanskelig visdomstann hos han og det foregikk veldig profesjonelt. Dette var den tredje visdomstannen min som måtte ut, og de andre to hadde vært relativt ukompliserte. Men denne var altså litt vrien, og jeg er veldig glad jeg gikk hit. Han var rolig, lyttende, forklarende og rutinert. Det kjennes veldig greit når du ikke er veldig fan av tannleger i utgangspunktet. Om jeg stod ovenfor et slikt problem igjen hadde jeg ikke nølt med å velge samme tannlege!

Aldri hatt bedre tannlege!

Tannlege: Erik Bie Skrevet

Fjernet 3 visdomstenner i 2 runder, og begge timene var faktisk mer behagelige enn en vanlig time hos andre tannleger.
Han var skånsom, beroligende og veldig flink til å fortelle hva som skulle skje.
Skulle gjerne brukt han som "fast-tannlege" også!