Vilberg Legesenter DA

Smed Hagens Veg 11 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Vilberg Legesenter DA

Super flink

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

ja han er ung.men alltid prøver å finne ut hva ting kan være.vet han ikke så prøver han å lese seg frem eller hendviser deg videre. vi ha kun opplevd posetive ting med han. og er han er åpen og i møtekommende. jeg er virkelig glad jeg byttet til han. og det har resten av familien gjort også. dette er virkelig en lege som vil hjelpe og ser mennesker der de er.

Den beste legen

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Han er hyggelig, tålmodig og dyktig.
Han ser deg som menneske og ikke kun cash inn på konto
Synes desverre det tar lang tid å få time, dette antakelig for at det er mange som er like fornøyd som meg.
Dessuten synes jeg ikke de sure legesekretærene har noe med hvorfor jeg trenger en legetime.

Den beste legen !!!

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Den beste legen jeg har hatt.Bryr seg,ser hele mennesket ,er lett å komunisere med og tar seg tid.Er ikke arrogant og oppleves som et godt medmenneske.

Kjempeflink lege

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Ung og litt uerfaren på noen få punkt, men ellers en kjempeflink lege. Flink til å følge opp, flink til å ta hensyn, flink til å finne diagnose.
Men desverre tar det veldig lang tid før man får time da han har lite tid han er tilgjenglig.

Ikke fornøyd!

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Hvis Fjeldbo er rangert som nr 1 av alle fastleger i Eidsvoll,da lurer jeg virkelig på hvordan resten er.han er lite interessert i å hjelpe.Har "..ikke tid.". Forøvrig enig i at flere av de ansatte ved legekontoret er sure og uhøfflige.