Sandviken Tannlegesenter AS

Sandviksveien 110 5035 Bergen
Sandviken Tannlegesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Sandviken Tannlegesenter AS

Topp service og faglig god

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient ved Sandviken Tannlegesenter gjennom mange år. Det er en fryd. å komme der. Alle er hyggelige og serviceinnstilte. Behandlingen er god og ikke minst smertefri.
Mitt inntrykk er kvalitet i alle ledd. Kanskje ikke byens billigste tannlege, men man får absolutt valuta for pengene. Det er kun en ting å si: Sandviken Tannlegesenter kan anbefales på det sterkeste.

Fantastisk opplevelse

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Er strålande nøgd med Fredrik som tannlege.Han har kurert min tannlegeskrekk, og er faglig dyktig, flink til å forklare, omtenksom og effektiv.
Fantastisk!

Meget god service

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Kjapp og effektiv, høyt servicenivå på alle i bedriften. Anbefaler klinikken på det varmeste. Lett tilgjengelige.

Fagleg dyktig og vennleg tannlege!

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Etter å ha vore pasient hos Sandviken Tannlegesenter i to år er eg svært nøgd med behandlinga og servicen eg har fått. Alt personell er imøtekommande og i godt humør. Dei tar hensyn til kva eg ynskjer, og legg fram ulike behandlingsalternativ på ein fin og ryddig måte. Punktligheten har eg heller ingenting å utsetje på, og ved akutte tilfelle har dei hatt tid til meg. Alt i alt eit supert tannlegesenter som eg kan anbefale på det sterkaste!

Sandviken Tannlegesenter AS - med pasienten i fokus

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Etter å ha lest innlegget datert 24. juli 2015 sitter jeg igjen med følelsen av at denne personen må ha hatt en dårlig dag. For min del kan jeg opplyse at hele familien nå benytter Sandviken Tannlegesenter AS og er veldig godt fornøyd både med det åndelige og det materielle. Personalet er veldig imøtekommende og ikke minst, de har glimt i øyet. All honnør til dem alle.