Sandviken Tannlegesenter AS

Sandviken Tannlegesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Sandviken Tannlegesenter AS

Uforståelig om Sandviken Tannlegesenter

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Leste tilfeldigvis et underlig innlegg om Sandviken Tannlegesenter, og synes ikke det bør stå ukommentert.
Etter i en årrekke vært pasienter ved ovennevne tannlegeklinikk, har min samboer (som Edgar Hundsnes var sentral i å kurere for "tannlegeskrekk"), har vi fått behandling for alt fra normalt tannettersyn til kompliserte, langvarige prosjekter.
Vi har meget vanskelig for å kjenne oss igjen i den merkelige, ondskapsfulle(?), usakelige "kritikken" av tannlege Hundsnes, hans sønn og resten av personalet.
Våre erfaringer er udelt positive, vi har alltid følt oss høflig, lyttende og empatisk mottatt og behandlet av samtlige vi har hatt kontakt med på Sandviken Tannlegesenter. Teknisk sett er det noe av det beste har opplevd i inn- eller utland, og oppfølgningen har vært meget god, uansett størrelse eller art behandling.
Et ikke uvesentlig poeng: Man blir nesten alltid mottatt til avtalt tid, med lite venteromskjedsomhet.
Vedr innlegget skrevet 24.07, med termer og påstander det hadde vært mer naturlig å ta opp med tannlegen selv enn å legge dem ut på nettet, og således både demonstrere ignorans innen psykologi og vanlig adferd i tillegg til tydelig ønske om å skade bedriftens omdømme, finner jeg dette patetisk. Håper ikke noen lar seg forlede eller skremme av slikt erkesludder!

Mangler emosjonell intelligens

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Familiebedrift. Både far og sønn er flinke tannleger akademisk sett, men de passer ikke til å jobbe med mennesker. De virker ikke å ha emosjonell eller sosial intelligens. Herskerteknikkene regjerer. Synes at folk som skal jobbe så tett med mennesker som tannleger gjør, også skulle hatt kunnskap om mennesker. De er krasse.