Sentrum Dental ANS

Sentrum Dental ANS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Sentrum Dental ANS

Veldig flink og dyktig!

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Hos Eirik Torjuul Halvorsen fikk jeg meg vanlig tannregulering. Jeg har aldri vært så godt tatt imot før av en tannlege. Det er ca 2 år siden jeg sist var hos han, og det at jeg fremdeles husker hvor godt jeg likte meg, sier en del om hvor utrolig flink han her er! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og bra tannlege, verre med kontoret

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Eirik T. Halvorsen er veldig flink og tar seg god tid. Behagelig å forholde seg til. Flink tannlege!

Damene (spesielt en litt eldre) i resepsjonen er til tider uhøflige, skarpe og ganske belærende/nedlatende og ikke fullt så behagelige å forholde seg til, noe som gjør at helhetsinntrykket går litt ned.

Verdens beste

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Har gått til Eirik i ca 10 år nå, og har blitt kvitt tannlegeskrekken jeg slet veldig med.
Hele familien og mange andre kjentfolk har byttet over hit etter mine anbefalinger, og alle er storfornøyd

Dyktig og profesjonell

Tannlege: Eirik Torjuul Halvorsen Skrevet

Jeg har etter mange år tatt tak i mine kryssbitt og feilstilling av kjeve-problemer og fikk anbefalt Eirik av min tannpleier som ikke jobber i Bergen.
Fra første dag veldig profesjonelt og dyktig arbeid. Blitt henvist videre og fått 100 % støtte fra Nav. Noe helt annet enn min forrige kjeveortoped som ikke var dyktig.
Eirik kan anbefales på det sterkeste. Utenom å være profesjonell så er han også svært hyggelig og smilende. Tommel opp!
Kommer raskt gjennom på telefon og det er lett å bytte/endre timer.

Flink tannlege

Tannlege: Bich Thao Iselin Halvorsen Skrevet

Bich Thao Halvorsen er svært hyggelig og imøtekommende, og jeg er veldig fornøyd med behandlingen hos henne. Definitivt til å anbefale!