Signe Storesund

Signe Storesund holder til i Haugesund

Siste vurderinger av Signe Storesund

Kjefting og dårlig stemning

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Har en tenårings gutt som gikk til henne, han ble etterhvert redd av og gå til henne. Hun kjeftet på han hver gang, hun mangler totalt kunnskap om hvordan man behandler andre mennesker i jobb sammenheng. Profesjonalitet finnes ikke, at navnet til hennes klinikk står som anbefalt på skoletannlegen sine lister stiller jeg meg uforståelig til. Her bør det gjøres en revurdering om dere ønsker og skjerme barn for dårlig oppførsel fra en godt voksen person..

Traumatiserende

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Roser er røde, fioler er blå, jeg jikk til Signe storesund, det angret jeg på. Trodde jeg ikke hadde tannlegeskrekk, men så kom jeg hit..

Ikke anbefalt

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Har gått til Signe i mange år. Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men timene her har jeg gruet meg til hver gang. Hun gjør en nøye jobb og jeg er fornøyd med resultatet. Men jeg synes ikke det var verdt det med tanke på hvor dyrt det var, hvor lang tid hun brukte og hvor hardhendt og streng hun var. Hun snakker nedlatende til de andre ansatte, og kjefter på pasienter.

Stålkontroll!

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Denne dama har stålkontroll. Alt hun gjør er nøye planlagt, og hun tar smittevern-reglene på alvor. Hun krever 110% av både pasientene, de ansatte og seg selv. Dermed kan hun virke «streng», men det er jo til det beste for alle parter, når en ser resultatet etter endt behandling. Ei dyktig, omsorgsfull, pratende og morsom dame, som gjør «underverk» med håpløse tenner: terningkast 6!

Lite interessert i pasienter og forferdelig dyr

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Jeg har hele tiden opplevd henne som lite interessert i meg som pasient, og at hun er mer interessert i å tjene penger. Man får med en gang en følelse av at alt skal skje kjempefort, og at hun vil prakke på deg mest mulig av behandling/tjenester for å tjene mest mulig.