Signe Storesund

Telefonnummer52 01 08 8052 01 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haraldsgata 183 5525 Haugesund
Signe Storesund holder til i Haugesund

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Signe Storesund

Veldig god jobb

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Syntes hun gjør en veldig god jobb, men hadde håpet at hver time ikke tok så veldig lang tid. Blir ofte sittende i 1-2timer når jeg skal kunne gjøre svært kjappe ting.

Hun er streng og bestemt. Jeg syntes det ikke er noe minus. Hun gjør en god jobb og en får gode resultater.

- Hilsen :)

Grusom

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Tannlegen har uakseptabel atferd både mot ansatte og pasienter. Hun vil ikke gi pasientene en ordentlig plan, holder på mye lengre enn andre reguleringstannleger og foretar unødvendige og svært kostbare behandlinger.

Forferdelig tannlege

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Hun er sikkert flink i yrket sitt. Men hun er en forferdelig person. Hun er frekk mot pasienter og ansatte. Hun kjefter på ansatte og snakker nedlatende til de mens det er pasienter til stedet. Det er utrolig ubehagelig. Det er sikkert derfor det er nye folk hos henne hele tiden, ingen orker vel å jobbe der i lengden. Jeg har gått hos henne siden fjor sommer, jeg gruer meg hver gang. Hun er alltid så stresset, snakker høyt og vet alltid best! Det går ikke an å diskutere med henne.

Anbefaler henne IKKE. De andre på klinikken virker veldig hyggelige.

Forferdelig behandling

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Behandlingen av kunder er helt horribelt, de er ingen som kan så mye som hun så vist du spør om noe så snakker di ned til deg/ungene dine. Tar betalt for ting som ikke har vore i bruk eller bare skriver generelt dårligt hva di skal ha betalt for.

Helt forferdelig!

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Har vært hos henne i snart 4 år nå, men nå gidder jeg ikke mer! Hun er alltid i dårlig humør, frekk mot både ansatte og pasienter. Hun kommer med veldig misvisene svar. Nå har jeg sagt at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre lenger, men hun forsetter å sende fakturaer og klager på at jeg ikke kommer på timen!
Jeg vil overhodet IKKE anbefalt en sånn forferdelig tannlege.