Signe Storesund

Signe Storesund holder til i Haugesund

Siste vurderinger av Signe Storesund

Forferdelig!

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Har gått hos henne i 4 år nå, og jeg må si at det har vært et grusomt opplevelse. Hun er flink med det hun holder på med, men virker veldig overlegen. Hun er lite hyggelig, hardhendt og streng. Og når hennes krav ikke blir møtt, så sørger hun for at du forstår at du har gjort feil. Ikke til å nevne at hun behandler pasienter (uavhengig om det er barn eller voksen) som om de er idioter.

De andre ansatte er hyggelige:)

Effektiv og dyktig kjeveortoped som berre trekk tenner der det er heilt nødvendig.

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Me har hatt to gutar som har gått til kjeveortoped Signe Storesund. Me er svært fornøgd med arbeidet hennar. Der andre kjeveortopedar ville trekkja tenner brukte Signe ein annan teknikk som gav eit nydeleg resultat uten å trekkja ei einaste tann. Gutane har hatt lite vondt og plager undervegs i behandlinga, og eit overbitt på 9 mm er i dag blitt eit flott smil med jamne/beine tenner.
Dersom me trong hjelp undervegs i behandlinga vart det alltid ordna med tid til oss.
Signe Storesund er effektiv og kan nok av og til virke stressa og bestemt, men jobben ho gjer er flott. Eg tenkjer at folk må bli flinkare til å søkje informasjon om ulike metoder som kan brukast innan regulering av tenner, og ikkje berre gå til den kjeveortopeden som er nærmast eller den alle andre går til. Det er viktig å tenkje på at det skal bli eit resultat som ungen skal leve med resten av livet. Det å trekkje fine tenner og skubbe dei andre bakover ved eit overbitt bør vera siste utveg, tenkjer eg.

Godt resultat og dyktig kjeveortopedisk

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Signe Storesund er en flink og dyktig kjeveortoped som følger opp pasienter nøye under og etter behandling, hun har omfattende smittevern tiltak. Veldig fornøyd av det resultatet som jeg har fått av behandlingen og Har selv fått mye skryt av mitt smil, hun bygde også opp tenne mine etter reguleringen. Hun har orden på sakene og det er ingen tilfeldighet under behandling.

Veldig dyktig og bryr seg om sine pasienter

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Hun kan virke streng og masete, men det tyder på at hun bryr seg om sine pasienter og ønsker at de skal få best mulig Resultat. Ikke mange leger eller tannleger som SMS og ringer og passer på, gir beskjed både til pasient og meg som mor. Men hun er veldig dyktig i jobben sin og min sønn har fått godt resultat.

Flink, men streng

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Jeg har gått til Signe siden jeg var 12.

Snart ferdig med andre runde med regulering pga jeg er kjevepasient og har operert i kjeven.

Signe er en dyktig tannlege som kan faget sitt, men hun er fryktelig streng, hardhendt og vet alltid best selv.

Ellers hyggelige ansatte, kunne vært noe renere der.

Tror Signe kunne hatt mye igjen for å være mere vennlig og ydmyk mot sine pasienter og ansatt.

Tar også ofte noe mere tid enn planlagt både på venterommet og i stolen.