Kjeveortopedi

Signe Storesund er tannlege i Haugesund

Siste vurderinger av Signe Storesund

Helt ok

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Flink i yrket, dårlig med mennesker. Veldig frekk i munnen mot barn og voksne desverre. Hun er helt ok, men vil ikke anbefale henne. Jeg som ung voksen vegrer meg for hver time

Ikke bra.

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Har vært hos henne en god stund nå, og jeg gruer meg hver gang. Snakker ned til ALLE inkludert de ansatte, noe som er meget ubehagelig for pasientene. Hun kommer med unødvendige kommentarer, hun er vanvittig hardhendt og er veldig dårlig på å bruke hansker. Er ikke så godt å få hender som bare er skyllet i vann inn i munnen, da når de enda er våt. At hun er hardhendt er ikke en nødvendighet da noen av pleierne har gjort det samme som henne uten store smerter.
Enkelt og greit så er hele opplevelsen dårlig på flere plan.
Vil IKKE anbefale henne til noen. Er en forskjell på å være ærlig, og være direkte frekk.

Hadde ikke valgt henne en gang til

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Jeg kan ikke dømme henne som lege, siden jeg har ingen medisinsk utdanning og sønnen min har ikke alvorlige feil. Jeg vil gjerne gjøre foreldre oppmerksom på at denne legen er helt umulige å snakke med. Min inntrykk er at hun er en uhøflig dame og det har ingenting med strenghet å gjøre. Ikke misforstå meg, jeg setter pris på folk som er direkte og sier det de mener uten å gå rundt. Her er det manglende respekt for pasienter. Prisen er ganske høy pga unødvendige oppfølgingsbesøk og da mener jeg unødvendige! Anbefales ikke

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Veldig dyktig tannlege. Hele personalet er hyggelige og det er en trygg atmosfære. Anbefaler på det sterkeste

Oppdatert,proaktiv og dyktig!!

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

For dere som tror at underbitt ikke skal behandles før ungdomstiden(når kjeven har vokst ut av kontroll), må skynde dere til Signe.

Vi kom til Tannhelsetjenesten på kontroll da jenta var 6 år. De konstanterte underbitt,viderehenviste oss til kjeveortoped. Da vi ikke ville ha annet enn det beste, fikk vi anbefalt Signe. Hun tok godt mot oss(streng,ærlig,og kan nok skremme foreldrene). Hun sa det var på høy tid at vi hadde kommet. Da vi spurte hvorfor det var kjeveortopeder som ville vente, sa hun at det var den tidligere måten å behadle det på.

Uten henne hadde våre 2 barn gått rundt med stort underbitt/store kjever og ventet på behandling når det var for sent!!!

Vi tåler litt strenghet, er helt uvurderlig hvor hun har hjulpet barna våre....

Anbefaler henne, men foreldrene kan ikke være sårbare, dere må tåle å få høre litt strenghet.

Veldig dyktig!!

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Jeg har hatt behandling der i fire og et halvt år. Tennene mine sto så og si på hodet, hehe. Signe Storesund gav aldri opp, og hun fikk til et meget bra resultat! Hun er en dame som vet hva hun gjør, og hun er veldig effektiv.

Ser det er et par stykker som mener hun er ufin. Jeg er enig i at hun kan være streng, men det er for pasientens beste. Det er hun som er eksperten. Hun jobber på spreng for å få til et godt resultat. Da må man følge opp, og gjøre det hun sier.

Alt i alt synes jeg at hun er en veldig dyktig tannlege. Hun er også veldig pratsom og hyggelig. :)

En flott ærlig dame og dyktig i det hun gjør, har flere barn som har hatt regulering og må si at vi er veldig fornøyd ,

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Vi er veldig fornøyd med både behandling og tilgjengelighet , og ser det skrives at hun er streng og ufin av og til men det er nå til pasientens beste om pasienten ikke gjør som en får råd om drar jo både behandling og penger ut . Nei veldig godt firnøyd er vi😊

En ærlig tannlege!

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Denne tannlegen er fulstendig ærlig. Her er det ingen sjulte agendaer og jobben blir gort ordentelig og til avtalt tid. Hvilket er hva man betaler henne for.

Hun er streng, men det er også hun som får jobben gjort. Hun er ydmyk oven for egene feil og jør alt for at resultatet skal bli best mulig på kortest tid. Det er ikke noe tull med Signe Storesund, hun feier ikke ting under teppet. Hun er informativ og yter sitt beste for å gi den beste servicen.

Jeg anbefaler denne tannlegen til alle jeg kjenner og jeg garanterer personlig at dere ikke vil være misfornøyde med resultatet.

Rude

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

The lady has a superiority complex. She talks down to people, including her own staff and is quite rude to her patients. I witnessed this over a two year period accompanying my child there for treatment. Like the other lady, I too would have changed if Id had the opportunity.
However, I do not doubt her technical capabilities, just her manners.
Also, I am convinces she prolongs the visits in order to enhance her income.

Dårlig behandling

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Jeg mener at hun ofte er ganske ufin. Hun kan til tider virke overlegen, og tåler dårlig spørsmål om hva tiden av behandlingen blir. Hun burde blitt flinkere til å bruke munnbind og hansker. Hun er veldig flink til å klage hvis det er noe negativt, men sier aldri om noe er positivt. Vi hadde ønske om å bytte kjeveortoped, men det var da for sent siden vi allerede da hadde signert en kontrakt.