Signe Storesund

Signe Storesund

Kjeveortopedi

1985

Signe Storesund Priser mangler

Signe Storesund Telefonnummer52 01 08 8052 01 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haraldsgata 183 5525 Haugesund
Signe Storesund er tannlege i Haugesund

Siste vurderinger av Signe Storesund

Forferdelig tannlege

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Hun er sikkert flink i yrket sitt. Men hun er en forferdelig person. Hun er frekk mot pasienter og ansatte. Hun kjefter på ansatte og snakker nedlatende til de mens det er pasienter til stedet. Det er utrolig ubehagelig. Det er sikkert derfor det er nye folk hos henne hele tiden, ingen orker vel å jobbe der i lengden. Jeg har gått hos henne siden fjor sommer, jeg gruer meg hver gang. Hun er alltid så stresset, snakker høyt og vet alltid best! Det går ikke an å diskutere med henne.

Anbefaler henne IKKE. De andre på klinikken virker veldig hyggelige.

Forferdelig behandling

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Behandlingen av kunder er helt horribelt, de er ingen som kan så mye som hun så vist du spør om noe så snakker di ned til deg/ungene dine. Tar betalt for ting som ikke har vore i bruk eller bare skriver generelt dårligt hva di skal ha betalt for.

Helt forferdelig!

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Har vært hos henne i snart 4 år nå, men nå gidder jeg ikke mer! Hun er alltid i dårlig humør, frekk mot både ansatte og pasienter. Hun kommer med veldig misvisene svar. Nå har jeg sagt at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre lenger, men hun forsetter å sende fakturaer og klager på at jeg ikke kommer på timen!
Jeg vil overhodet IKKE anbefalt en sånn forferdelig tannlege.

Helt ok

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Flink i yrket, dårlig med mennesker. Veldig frekk i munnen mot barn og voksne desverre. Hun er helt ok, men vil ikke anbefale henne. Jeg som ung voksen vegrer meg for hver time

Ikke bra.

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Har vært hos henne en god stund nå, og jeg gruer meg hver gang. Snakker ned til ALLE inkludert de ansatte, noe som er meget ubehagelig for pasientene. Hun kommer med unødvendige kommentarer, hun er vanvittig hardhendt og er veldig dårlig på å bruke hansker. Er ikke så godt å få hender som bare er skyllet i vann inn i munnen, da når de enda er våt. At hun er hardhendt er ikke en nødvendighet da noen av pleierne har gjort det samme som henne uten store smerter.
Enkelt og greit så er hele opplevelsen dårlig på flere plan.
Vil IKKE anbefale henne til noen. Er en forskjell på å være ærlig, og være direkte frekk.