Kjeveortopedi

Haraldsgata 183 5525 Haugesund
Signe Storesund er tannlege i Haugesund

Signe Storesund Priser mangler

Siste vurderinger av Signe Storesund

Hadde ikke valgt henne en gang til

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Jeg kan ikke dømme henne som lege, siden jeg har ingen medisinsk utdanning og sønnen min har ikke alvorlige feil. Jeg vil gjerne gjøre foreldre oppmerksom på at denne legen er helt umulige å snakke med. Min inntrykk er at hun er en uhøflig dame og det har ingenting med strenghet å gjøre. Ikke misforstå meg, jeg setter pris på folk som er direkte og sier det de mener uten å gå rundt. Her er det manglende respekt for pasienter. Prisen er ganske høy pga unødvendige oppfølgingsbesøk og da mener jeg unødvendige! Anbefales ikke

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Veldig dyktig tannlege. Hele personalet er hyggelige og det er en trygg atmosfære. Anbefaler på det sterkeste

Oppdatert,proaktiv og dyktig!!

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

For dere som tror at underbitt ikke skal behandles før ungdomstiden(når kjeven har vokst ut av kontroll), må skynde dere til Signe.

Vi kom til Tannhelsetjenesten på kontroll da jenta var 6 år. De konstanterte underbitt,viderehenviste oss til kjeveortoped. Da vi ikke ville ha annet enn det beste, fikk vi anbefalt Signe. Hun tok godt mot oss(streng,ærlig,og kan nok skremme foreldrene). Hun sa det var på høy tid at vi hadde kommet. Da vi spurte hvorfor det var kjeveortopeder som ville vente, sa hun at det var den tidligere måten å behadle det på.

Uten henne hadde våre 2 barn gått rundt med stort underbitt/store kjever og ventet på behandling når det var for sent!!!

Vi tåler litt strenghet, er helt uvurderlig hvor hun har hjulpet barna våre....

Anbefaler henne, men foreldrene kan ikke være sårbare, dere må tåle å få høre litt strenghet.

Veldig dyktig!!

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Jeg har hatt behandling der i fire og et halvt år. Tennene mine sto så og si på hodet, hehe. Signe Storesund gav aldri opp, og hun fikk til et meget bra resultat! Hun er en dame som vet hva hun gjør, og hun er veldig effektiv.

Ser det er et par stykker som mener hun er ufin. Jeg er enig i at hun kan være streng, men det er for pasientens beste. Det er hun som er eksperten. Hun jobber på spreng for å få til et godt resultat. Da må man følge opp, og gjøre det hun sier.

Alt i alt synes jeg at hun er en veldig dyktig tannlege. Hun er også veldig pratsom og hyggelig. :)

En flott ærlig dame og dyktig i det hun gjør, har flere barn som har hatt regulering og må si at vi er veldig fornøyd ,

Klinikk: Signe Storesund Skrevet

Vi er veldig fornøyd med både behandling og tilgjengelighet , og ser det skrives at hun er streng og ufin av og til men det er nå til pasientens beste om pasienten ikke gjør som en får råd om drar jo både behandling og penger ut . Nei veldig godt firnøyd er vi😊