Signe Storesund

Signe Storesund holder til i Haugesund

Siste vurderinger av Signe Storesund

Veldig dyktig!!

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Jeg har hatt behandling der i fire og et halvt år. Tennene mine sto så og si på hodet, hehe. Signe Storesund gav aldri opp, og hun fikk til et meget bra resultat! Hun er en dame som vet hva hun gjør, og hun er veldig effektiv.

Ser det er et par stykker som mener hun er ufin. Jeg er enig i at hun kan være streng, men det er for pasientens beste. Det er hun som er eksperten. Hun jobber på spreng for å få til et godt resultat. Da må man følge opp, og gjøre det hun sier.

Alt i alt synes jeg at hun er en veldig dyktig tannlege. Hun er også veldig pratsom og hyggelig. :)

En flott ærlig dame og dyktig i det hun gjør, har flere barn som har hatt regulering og må si at vi er veldig fornøyd ,

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Vi er veldig fornøyd med både behandling og tilgjengelighet , og ser det skrives at hun er streng og ufin av og til men det er nå til pasientens beste om pasienten ikke gjør som en får råd om drar jo både behandling og penger ut . Nei veldig godt firnøyd er vi😊

En ærlig tannlege!

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Denne tannlegen er fulstendig ærlig. Her er det ingen sjulte agendaer og jobben blir gort ordentelig og til avtalt tid. Hvilket er hva man betaler henne for.

Hun er streng, men det er også hun som får jobben gjort. Hun er ydmyk oven for egene feil og jør alt for at resultatet skal bli best mulig på kortest tid. Det er ikke noe tull med Signe Storesund, hun feier ikke ting under teppet. Hun er informativ og yter sitt beste for å gi den beste servicen.

Jeg anbefaler denne tannlegen til alle jeg kjenner og jeg garanterer personlig at dere ikke vil være misfornøyde med resultatet.

Rude

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

The lady has a superiority complex. She talks down to people, including her own staff and is quite rude to her patients. I witnessed this over a two year period accompanying my child there for treatment. Like the other lady, I too would have changed if Id had the opportunity.
However, I do not doubt her technical capabilities, just her manners.
Also, I am convinces she prolongs the visits in order to enhance her income.

Dårlig behandling

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Jeg mener at hun ofte er ganske ufin. Hun kan til tider virke overlegen, og tåler dårlig spørsmål om hva tiden av behandlingen blir. Hun burde blitt flinkere til å bruke munnbind og hansker. Hun er veldig flink til å klage hvis det er noe negativt, men sier aldri om noe er positivt. Vi hadde ønske om å bytte kjeveortoped, men det var da for sent siden vi allerede da hadde signert en kontrakt.