Haugenstua Legesenter DA

Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugenstua Legesenter DA

Fantastisk lege, imøtekommende

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Ikke hatt han som fastlege, men vært hos han en del ganger for det.. Utrolig flott lege.. Jan var min lege, en fantastisk lege som jeg savner veldig.. Står på venteliste hos Dr. Hamba.. Håper jeg får han etterhvert.. Utrolig flink er han.

Kunnskapsrik og godt ivaretatt

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

En flink lege som lytter og hjelper meg veldig bra med de problemene jeg sliter med til daglig. Har god kompetanse på alle områder jeg har søkt hjelp.

Lyttende, trygg og dyktig

Lege: Danijela Dmitrovic Skrevet

Danijela tok over listen til min tidligere fastlege som jeg hadde kjent i flere år og var veldig fornøyd med.
Det har hun gjort på en veldig god måte. Hun setter alltid av tilstrekkelig tid, og oppleves både lyttende og oppmerksom. Hun er grundig, involverer meg i beslutninger og forklarer prøvesvar så jeg forstår. Hun er varm og empatisk, men likevel tydelig. Jeg opplever at hun bryr seg om hvordan jeg har det, og det er lett å snakke med henne. En dyktig og god fastlege som innbyr til tillit.

Super fastlege!

Lege: Danijela Dmitrovic Skrevet

Fantastisk fastlege!
Oppmerksam, open, løysningsorientert, empatisk, tilstadeverande og verkeleg veldig dyktig! Tusen takk!

Fantastisk lege

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Blir alltid tatt godt imot av Hamba hver gang vi møtes. Spør alltid om hvordan det går og om det er noe som plager meg og som trengs å bli tatt opp. Hatt han som fastlege i 15 år og vil fortsatt ha han helt til han går av med pensjon!