Katongola Hamba

Haugenstua Legesenter DA

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Haugenstua Legesenter DA Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo
Katongola Hamba er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Katongola Hamba

. Trygg. Kunnskapsrik. Nøye

Har vært legen min siden 1996. Alltid der for deg. Lytter, undersøker å videresender deg med en gang for å være sikker. Pålitelig. Får alltid time raskt.

Dyktig, empatisk og humoristisk

Dr. Hamba er en utrolig flink lege! Dyktig både faglig, fantastisk i mellommenneskelig relasjoner og viser omsorg og empati. I tillegg er han alltid i godt humør, og er den eneste legen jeg har hatt som alltid sitter mot deg og har øyekontakt, i stedet for å være vendt mot PC’n. Man blir alltid godt ivaretatt og han tar seg tid. Ventetiden, som er minimum en time, er vel verdt.
Minus er dårlig service av legesekretærene. De sender ikke erklæringer Hamba har skrevet, de blir liggende i hylla, de fremstår som sure i telefonen og jeg har aldri sett de smile.
Men Hamba er fantastisk!

Beste fastlege!

Skulle gjerne anbefalt min fastlege, men han har svært sjeldent ledige plasser. Jeg er veldig fornøyd. Hatt han som fastlege helt siden fastlegeordningen ble innført. Alltid ventetid og forsinkelser men det er fordi han tar seg god tid til å se pasientene sine.

Utrolig dyktig og flink

Jeg har hatt Dr. Hamba i mange år og har nylig flyttet til Bergen og det gjør vondt å bytte lege, men det blir vanskelig å komme til Dr. Hamba hvis det skulle være noe.
Det har vist seg at jeg kommer aldri til å finne en lege som er like dyktig og flink som Dr. Hamba.

Dyktig og blid

Kvikk, blid, og ekstremt dyktig fastlege. Er godt faglig oppdatert, alltid i godt humør og tar seg god tid til å lytte til meg som pasient.