Katongola Hamba

Autorisasjon (1992)

Haugenstua Legesenter DA Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ...
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo
Katongola Hamba er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Katongola Hamba

Fantastisk bra lege

Kunnskapsrik , tar deg på alvor. Svarer kjapt på e konsultasjoner og fornying resepter etc. Pluss for humoren. Empatisk og dyktig

Fantastisk lege, imøtekommende

Ikke hatt han som fastlege, men vært hos han en del ganger for det.. Utrolig flott lege.. Jan var min lege, en fantastisk lege som jeg savner veldig.. Står på venteliste hos Dr. Hamba.. Håper jeg får han etterhvert.. Utrolig flink er han.

Fantastisk lege

Blir alltid tatt godt imot av Hamba hver gang vi møtes. Spør alltid om hvordan det går og om det er noe som plager meg og som trengs å bli tatt opp. Hatt han som fastlege i 15 år og vil fortsatt ha han helt til han går av med pensjon!

. Trygg. Kunnskapsrik. Nøye

Har vært legen min siden 1996. Alltid der for deg. Lytter, undersøker å videresender deg med en gang for å være sikker. Pålitelig. Får alltid time raskt.

Dyktig, empatisk og humoristisk

Dr. Hamba er en utrolig flink lege! Dyktig både faglig, fantastisk i mellommenneskelig relasjoner og viser omsorg og empati. I tillegg er han alltid i godt humør, og er den eneste legen jeg har hatt som alltid sitter mot deg og har øyekontakt, i stedet for å være vendt mot PC’n. Man blir alltid godt ivaretatt og han tar seg tid. Ventetiden, som er minimum en time, er vel verdt.
Minus er dårlig service av legesekretærene. De sender ikke erklæringer Hamba har skrevet, de blir liggende i hylla, de fremstår som sure i telefonen og jeg har aldri sett de smile.
Men Hamba er fantastisk!