Haugenstua Legesenter DA

Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugenstua Legesenter DA

Dyktig, empatisk og humoristisk

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Dr. Hamba er en utrolig flink lege! Dyktig både faglig, fantastisk i mellommenneskelig relasjoner og viser omsorg og empati. I tillegg er han alltid i godt humør, og er den eneste legen jeg har hatt som alltid sitter mot deg og har øyekontakt, i stedet for å være vendt mot PC’n. Man blir alltid godt ivaretatt og han tar seg tid. Ventetiden, som er minimum en time, er vel verdt.
Minus er dårlig service av legesekretærene. De sender ikke erklæringer Hamba har skrevet, de blir liggende i hylla, de fremstår som sure i telefonen og jeg har aldri sett de smile.
Men Hamba er fantastisk!

Trygg, møtende og empatisk

Lege: Ole Andreas Ystgaard Skrevet

Har bare hatt en konsultasjon hos denne legen. Opplevde han som lyttende, empatisk, tilstedeværende og hjelpsom.

Beste fastlege!

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Skulle gjerne anbefalt min fastlege, men han har svært sjeldent ledige plasser. Jeg er veldig fornøyd. Hatt han som fastlege helt siden fastlegeordningen ble innført. Alltid ventetid og forsinkelser men det er fordi han tar seg god tid til å se pasientene sine.

Utrolig dyktig og flink

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Jeg har hatt Dr. Hamba i mange år og har nylig flyttet til Bergen og det gjør vondt å bytte lege, men det blir vanskelig å komme til Dr. Hamba hvis det skulle være noe.
Det har vist seg at jeg kommer aldri til å finne en lege som er like dyktig og flink som Dr. Hamba.

Dyktig og blid

Lege: Katongola Hamba Skrevet

Kvikk, blid, og ekstremt dyktig fastlege. Er godt faglig oppdatert, alltid i godt humør og tar seg god tid til å lytte til meg som pasient.