Rena Tannlegesenter

Kirkegata 9 2450 Rena
Rena Tannlegesenter holder til i Åmot

Siste vurderinger av Rena Tannlegesenter

Kurerte tannlegeskrekken min !

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Den beste tannlegen du kan finne om du sliter med tannlegeskrekk ! Hun innehar meget god forståelse for akkurat dette, og arbeider deretter. Små hender og en smidighet jeg ikke har sett maken til ! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og meget blid tannlege

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Tannlege Saher Gull er en utrolig dyktig, nøye/grundig og meget blid tannlege!
Hun er den behagligste tannlege jeg har vært noengang til, så utrolig lett på hånden. Hun tok meg og mine problemer på alvor og viste forståelse for min tannlegeskrekk.
Resultatet ble at jeg gikk ut med kurert tannlegeskrekk og ett meget pent smil!

Den beste

Tannlege: Sverre Skjæret Skrevet

Jeg har vært hos tannlege Skjæret siden ungdomsskola, da min mor tok meg med dit pga dårlige opplevelser med andre tannleger. Jeg kan ikke få fullrost ham nok. Han er utrolig tålmodig og dyktig og har kurert tannlegeskrekken min. Det koster å gå privat, men det er verdt det.

Dyktig og tålmodig

Tannlege: Sverre Skjæret Skrevet

Tannlege Skjæret har vært min faste tannlege i mange år. Han har kurert meg for tannlegeskrekk. Han er usedvanlig tålmodig og forklarer godt. Jeg er veldig fornøyd med hans arbeid, grundig og faglig dyktig tannlege. Veldig flink til å finne riktig farge på kroner/fyllinger.
Kontordamene/tannpleierne er alltid blide og hyggelige. Et trivelig tannlegekontor.