Jolanta Roessink

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Tlf: 22 88 17 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jolanta Roessink er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jolanta Roessink

Tar deg ikke på alvor, ikke oppdatert.

Jeg har hatt henne som fastlege i 9 år, og hun har enda ikke lest nok i journalen til å forstå sykdomsbildet mitt. Hun er avvisende og uinteressert. Hun ser på dataskjermen under hele konsultasjonen, og gjør minimalt med undersøkelser. Og hun gir deg en følelse av at du er i veien og bruker opp tiden hennes. Jeg har fått nok og bytter nå derfor fastlege til meg og mine barn. Unner ingen å ha henne som fastlege.

Trygg hos Jolanta

Fikk Jolanta som fastlege ved en tilfeldighet. Lytter. Gir råd. Informerer om alternativer og risiko. Full tillit til henne på alle måter. Dyktig lege med saklig tilnærming. Samboeren min har også nå henne som fastlege - veldig fornøyde begge to.

Den beste legen jeg har hatt.

Hun har et behagelig og rolig vesen. Er flink til å lytte, tar den tiden som trenges, og forklarer og svarer enkelt på spørsmål. Absolutt en lege jeg har tillit til.

En veldig god lege

Hun er hyggelig, trygg, profesjonell og lyttende. Kan jobben sin. Følger meg veldig godt opp. Nøler ikke med å sende en videre for eventuell utredning. Er aldri avvisende om man er engstelig og ber om henvisning til spesialist. Da jeg ba om slikt og oppsøkte spesialist så roste han henne og sa "Du har en meget flink fastlege. Hun har gitt deg veldig riktige medisiner". Jeg er kjempefornøyd med legen min.

Dyktig

Jolanta er dyktig, grundig og hyggelig men også svært ofte veldig forsinket. Ventetid på over en halv time er svært vanlig.

En av byens dårligste leger

Jeg har hatt jolanta i 4 år nå, og en mer useriøs lege skal man lete lenge etter... Sitter bare å stirrer inn i skjermen, kommuniserer dårlig med pasienten/ er uinteressert i pasientens meninger. Kjempe dårlig på oppfølging og tar deg ikke helt seriøst.

Den beste legen jeg har hatt.

Jolanta Roessink har vært min fastlege siden hun begynte på Linderud. Jeg har fått den beste oppfølging som tenkes kan. Opplever at hun tar meg på alvor og kun vil mitt beste. Anbefaler Jolanta Roessink på det varmeste. Hun er en svært dyktig lege som jeg har full tillit til.

Jolanta er en super lege

Jolanta tar sin jobb seriøst og grundig. Er en pasient med flust av diagnoser og hun oppfatter raskt at hun bør henvise videre og tar sjelden feil. Flink til å lese meg som pasient. Er hun forsinket så tar hun den tiden hun trenger med pasienten. Hennes norsk er bra og lett forståelig.
Har verken grunn til kritikk eller peke på hva hun kan gjøre bedre.

Kjempefornøyd med Jolanta.

Blir alltid tatt på alvor, er flink til å sende til videre undersøkelser.
Veldig flink til og informere.
At hun er forsinket viser bare at hun tar seg tid til pasientene sine.

Data viktigere enn pasient?

Sitter bare å ser inn i skjermen. Stiller spørsmål som "er du gul i huden?" istedenfor å ta en titt på pasienten som sitter rett ved siden av...
Dårlig norsk. Alltid forsinket, min 30.min å vente.

Vet ikke helt jeg...

Hun er nok faglig dyktig men er bestandig forsinket. Ikke fornøyd med oppfølging av plager. Hun er fornøyd når prøvene er bra men at vondten fortsatt er tilstede blåser hun i. Det virker som om hun har gjort sitt når prøvene er tatt. Virker stresset på tiden. Litt dårlig i Norsk.

Storfornøyd med Jolanta!

En veldig dyktig og seriøs lege. Blir alltid tatt på alvor når jeg er der, og hun tar seg seg svært god tid til å både lytte og komme med råd. Det har hendt at hun har satt opp siste legetime til meg slik at vi har hatt mulighet til å prate en god stund uten at det går utover pasienter senere.

Kjempedyktig lege

Hun er blid, proffesjonell og omhyggelig.
Flink til å gi informasjon

Den beste legen jeg har hatt!

Dr Roessink er meget dyktig. Hun tar seg god tid og lytter alltid til meg. Hun tar hensyn til pasienten sine ønsker, men med kyndig medisinsk veiledning. Hun er ofte forsinket. Men til gjenngjeld aldri stresset. Og når det først blir din tur skjønner du hvorfor hun ofte blir forinket.

Dyktig og god, lytter og bryr seg om sine pasienter. Herlig Lege, jeg er storfornøyd :-)

Effektiv med papirarbeidet!

Hun er av og til litt forsinket. Men, har likevel alltid tid til deg når du kommer inn til henne.
Hun er veldig effektiv når det gjelder å få unna pairarbeidet, som for eksempel å ordne med div søknader olign. Hun tar sånt med engang- ingenting blir liggende i en haug å vente hos henne.