Jolanta Roessink

Autorisasjon (2006)

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Jolanta Roessink er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jolanta Roessink

Lyttende og ansvarlig

Hatt henne som fastlege i mange år. Hun er lyttende og jeg opplever henne som en ansvarlig lege. Lett å snakke med. Et minus er lang ventetid (ca 1 time) på grunn av forsinkelse.

Fantastisk fastlege

Veldig hyggelig, faglig sterk lege. Driver ikke med å gjette kva som er årsaken til lidelser og heller satser på prøver men samtidig lytter på pasientene sine.

Avvisende

Jeg har hatt henne som fastlege siden 2015. Hun er avvisende og uinteressert. Hun ser på dataskjermen under hele konsultasjonen, og gjør minimalt med undersøkelser eller henvisninger til å sende videre når hun mangler kunskap om sykdomen. Kjempe dårlig på oppfølging og tar deg ikke helt seriøst etter undersøkelser eller prøver. Uinteressert å finne ut årsak hvorfor man har mye plager/vond/dårlig tilstand.
Hun uintresert i sine pasienter, snakker på en nedlatende måte,særlig når det gjelder psykisk helse. Ikke noe hjelp med det,sier ifra at man må skjerpe seg og det skal gå over. Har altid dårlig tid, forsinket ca i 1 time.
Hun gir deg en følelse/sier ifra at du er i veien og bruker opp tiden hennes.
I to siste år jeg vært mye syk med forskjelige sykdomer/plager og fikk veldig lite hjelp og forståelse. Jeg har fått nok og bytter derfor fastlege.

Uinteressert i sine pasienter

Jeg hadde Jolanta som fastlege i noen år. Hun virker uinteressert i sine pasienter. Snakker på en nedlatende måte. Har alltid dårlig tid. Jeg sitter og venter 30 min-1 time etter at timen har startet. Når det gjelder undersøkelser og prøver, må man selv mase om å få henvisninger eller sykmelding ved behov. Dårlig oppdatert på sykdommer og symptomer.

Dårlig

Jeg har hatt henne i noen år. Måte bytte fastlege pga jeg opplevde mer en useriøs lege. Sitter bare å stirrer inn i skjermen. Kommuniserer dårlig med pasienten, er uinteressert i pasientens meninger. Kjempe dårlig på oppfølging og tar deg ikke helt seriøst.Komentere at har dårlig tid. Vanskelig å få henvisning videre til spesialister,tregg med sykmelding ved sykdom.
Hele tiden forsinkelse,minst 30min-1time.