Jolanta Roessink

Linderud Legesenter DA

Autorisasjon (2006)

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Jolanta Roessink er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jolanta Roessink

Uintresert

Jolanta er uintresert i sine pasienter, snakker på en nedlatende måte når det gjelder psykisk helse sier at dette er noe som går over og at man må skjerpe seg. Har altid dårlug tid, sitter og venter i ihvertfall 30min etter at timen din har startet. Når det gjelder undersøkelse må man selv mase om å få henvisninger. Dårlig oppdatert på sykdommer og symptomer.

Dyktig

Jeg har tatt opp flere temaer med henne, både om kroppen men også om psyken og hun svarer alltid på en profesjonell, jordnær og genuin måte.
Det eneste som er negativt er at jeg må vente litt lenge før jeg kommer inn til time, men så tenker jeg at hun kanskje tar seg god tid med andre pasienter også og gir kvalitet til alle, så da går det egentlig fint for meg å vente :-)

Trygg og kunnskapsrik

Hun gir seg ikke før hun har funnet ut hva som feiler meg? Er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Hun har til tider mye å gjøre, men tar seg likevel god tid til meg. Kan anbefale henne på det sterkeste

Hjelpsom og lett tilgjengelig

Prøver altid å hjelpe, lege med stor hjerte. Bruker mye tid på pasienten og lytter faktisk hva du sier.

Flink lege

Opplever henne som flink og trivelig. Lytter og undersøker, og sender videre for mer utredning ved behov. Føler meg ivaretatt. Aksenten avslører at hun opprinnelig kommer fra et annet land enn Norge, men hun behersker norsk utmerket og forstår også min dialekt, også når jeg spøker.