Jolanta Roessink

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Jolanta Roessink er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jolanta Roessink

Trygg hos Jolanta

Fikk Jolanta som fastlege ved en tilfeldighet. Lytter. Gir råd. Informerer om alternativer og risiko. Full tillit til henne på alle måter. Dyktig lege med saklig tilnærming. Samboeren min har også nå henne som fastlege - veldig fornøyde begge to.

Den beste legen jeg har hatt.

Hun har et behagelig og rolig vesen. Er flink til å lytte, tar den tiden som trenges, og forklarer og svarer enkelt på spørsmål. Absolutt en lege jeg har tillit til.

En veldig god lege

Hun er hyggelig, trygg, profesjonell og lyttende. Kan jobben sin. Følger meg veldig godt opp. Nøler ikke med å sende en videre for eventuell utredning. Er aldri avvisende om man er engstelig og ber om henvisning til spesialist. Da jeg ba om slikt og oppsøkte spesialist så roste han henne og sa "Du har en meget flink fastlege. Hun har gitt deg veldig riktige medisiner". Jeg er kjempefornøyd med legen min.

Dyktig

Jolanta er dyktig, grundig og hyggelig men også svært ofte veldig forsinket. Ventetid på over en halv time er svært vanlig.

En av byens dårligste leger

Jeg har hatt jolanta i 4 år nå, og en mer useriøs lege skal man lete lenge etter... Sitter bare å stirrer inn i skjermen, kommuniserer dårlig med pasienten/ er uinteressert i pasientens meninger. Kjempe dårlig på oppfølging og tar deg ikke helt seriøst.