Bjørn Harbo

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Bjørn Harbo er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Fornøyd med fastlegen min!

Vært pasient i mange år og har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Flink til å henvise til spesialist for å få svar på helseproblem.
Dessuten er han hyggelig!

Dyktig, effektiv og trygg

Vært pasient hos Bjørn i mange år. Føler meg alltid sikker på at jeg har fått rett svar etter et besøk hos han. I tillegg jobber det en flink helsesekretær der.

Kommer ikke tilbake

Jeg har kun vært på en konsultasjon hos Bjørn, men den var så dårlig at jeg ikke vil komme tilbake. Han virket ikke interessert i meg som pasient, og veldig ivrig på å få meg ut av rommet før tiden selv om jeg helt tydelig hadde oppfølgingsspørsmål.

Jeg ba om en en henvisning som han gav meg på stedet uten spørsmål. Den kunne dog ikke brukes da den ikke ble logget i systemet, kun et ubrukelig papir. Det virket som han ga den til meg fordi jeg spurte, og at jeg da kom til å slutte å mase for idag og forlate kontoret hans.

Lyttende

Bjørn Harbo er en oppmerksom lege som ser helsesituasjonen min i et større bilde og foreslår relevante løsninger. Humoristisk, vennlig og effektiv. Jeg er svært fornøyd etter 15 år som pasient, riktignok med få eller moderate helseplager - Harbo stilte riktig diagnose den eneste gangen jeg har vært sykemeldt før jeg selv innså alvoret i situasjonen (stress som resulterte i fysiske plager).

Kunnskapsrik og positiv.

Hyggelig og bra kar.
Lytter og gir gode råd.
Viser interesse og tar seg tid til å høre på pasienten.