Bjørn Harbo

Sjømannslege

Bjørn Harbo er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Trygg og god fastlege

Jeg har vært heldig som har Bjørn Harbo som fastlege, han er en rolig og sindig lege, som lytter til sin pasient, og det finnes alltid en løsning, han gir ikke opp. Føler meg ivaretatt, jeg får alltid tak i han ... om det så skulle være påkrevet. Kan anbefales, han har holdt ut med meg i snart 30 år.

En empatisk dyktig lege

Hatt Bjørn Harbo som fastlege i over 20 år.Virker meget dyktig og engasjert i pasientens helse.For meg er det uforståelig å lese de negative tilbakemeldinger.2 ganger grep han direkte i min helsesituasjon,og fikk meg øyeblikkelig operert.Den ene gangen hadde de ikke plass på Rikshospitalet,men han ringte til Trondheim, Bergen og Tromsø for å få plass til meg.Jeg havnet raskt på St.Olav i Trondheim.Dr Harbo handlet resolutt og effektiv i et riktig øyeblikk.Han melder seg alltid tilbake når jeg har ringt, og er opptatt av hvordan jeg har det.Jeg kan alltid anbefale Bjørn Harbo

Meget faglig orientert, interessert lytter, inngir trygghet.

Virker meget faglig orientert, diskuterer gjerne spesielle sykdomstegn og er svært oppmerksom på spesiellle behov. han fremstår som interesser lytter,
men liker ikke spekulasjoner uten grunnlag.
Han inngir trygghetsfølelse, er informativ og får ting gjort.
I tilleg har han humor og oppfatter lett når den kan brukes.
Har konsultert ham siden volvat tiden og har bare gode erfaringer!
Lett tilgjengelighet.

Anbefales ikke!

Doktor Harbo er usympatisk, lite medmenneskelig og viser ingen forståelse for ens problemer og behov. Han får deg til å føle deg liten og underlegen han selv når man stiller han spørsmål. I tillegg viser han null interesse for deg som menneske, han sitter kun å stirrer tomt i dataskjermen. Det hjelper også veldig lite på at han skulle høre fra seg når han hadde fått sjekket opp en greie for meg, men etter flere måneder har jeg fortsatt ikke hørt noe som helst.

Flink

Empatisk, flink. Effektiv imøtekommende, blid kontordame!
Lite, hyggelig kontor, får alltid lett time
Fornøyd