Bjørn Harbo

Hoffsveien legesenter

1986

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Hoffsveien legesenter Telefonnummer23 25 49 9023 25 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hoffsveien 15 0275 Oslo
Bjørn Harbo er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Dårlig erfaring

Var ikke interessert i å finne årsaken til mine symptomer. Var ikke interessert i å høre på min beskrivelse av symptomene mine eller sykdomshistorikk (så i pc-en og stilte ingen spørsmål om dette). Følte ikke at han helt forsto problemstillingen jeg la frem for han. Brukte hele timen på å fortelle meg at hypoteser som en spesialist hadde foreslått var helt på bærtur, at jeg ikke kunne ha noen som helst sykdom eller skade og at alle plager jeg skulle ha eller få i fremtiden måtte jeg bare leve med. Kom ikke med andre hypoteser om forklaringer på mine symptomer eller forslag til videre utredning. Brukte faktisk hele timen på å snakke om ting som var helt uvesentlige for min helse. Hadde forberedt meg ved å ta med alle relevante dokumenter hvilke jeg aldri fikk vist ham. Sikkert ok dersom man har enkle problemstillinger. Sikkert ok dersom man er frisk og kun trenger helsekontroller. Kanskje ok dersom man ønsker en lege man kan snakke med om filosofiske og moralske temaer og er enig med hans synspunkter.

Flink

Empatisk, flink. Effektiv imøtekommende, blid kontordame!
Lite, hyggelig kontor, får alltid lett time
Fornøyd

Trygg lege

Bjørn Harbo er en flink og omsorgsfull lege, lytter og bruker alltid tid til pasienten hvis man har behov for en prat. Henviser deg raskt videre om nødvendig, er meget tilgjengelig som fastlege, svarer på mail el. telefonhenvendelse, raskt. Bjørn Harbo oppfattes seriøs og tillitsfull.

Kaos

Skulle jeg skrevet denne omtalen for flere år siden, hadde det helt klart blitt 4 stjerner. Men i dag hjelper det lite om Harbo kan sine ting, når han er så uendelig lite tilgjengelig. Timer utsettes igjen og igjen - gjerne på svært kort varsel, og det hele er et eneste stort rot.

Det er åpenbart at legen har påtatt seg for mye, og har ikke mulighet til å følge opp godt nok. Man føler seg rett og slett uønsket.

Pålitelig. Ordner opp.

Følger opp. Jeg har hatt dr. Bjørn Harbo som fastlege siden ordningen ble innført og er veldig fornøyd med behandling og oppfølging.