Bjørn Harbo

Hoffsveien legesenter

1986

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Hoffsveien legesenter Telefonnummer23 25 49 9023 25 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hoffsveien 15 0275 Oslo
Bjørn Harbo er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Flink

Empatisk, flink. Effektiv imøtekommende, blid kontordame!
Lite, hyggelig kontor, får alltid lett time
Fornøyd

Trygg lege

Bjørn Harbo er en flink og omsorgsfull lege, lytter og bruker alltid tid til pasienten hvis man har behov for en prat. Henviser deg raskt videre om nødvendig, er meget tilgjengelig som fastlege, svarer på mail el. telefonhenvendelse, raskt. Bjørn Harbo oppfattes seriøs og tillitsfull.

Kaos

Skulle jeg skrevet denne omtalen for flere år siden, hadde det helt klart blitt 4 stjerner. Men i dag hjelper det lite om Harbo kan sine ting, når han er så uendelig lite tilgjengelig. Timer utsettes igjen og igjen - gjerne på svært kort varsel, og det hele er et eneste stort rot.

Det er åpenbart at legen har påtatt seg for mye, og har ikke mulighet til å følge opp godt nok. Man føler seg rett og slett uønsket.

Pålitelig. Ordner opp.

Følger opp. Jeg har hatt dr. Bjørn Harbo som fastlege siden ordningen ble innført og er veldig fornøyd med behandling og oppfølging.

Kjempe!

Hei,

Jeg vil legge ved en kommentar. Jeg hadde en lege i 20 år som aldri hørte etter, og som feilmedisinerte meg i alle år. På mitt første besøk hos Harbo fant han ut hva det var, og tok problemene mine seriøst.

Jeg vil også legge til at en del kommentarer under ikke virker riktige. Det virker som noen er på en heksejakt, uten å nødvendigvis har brukt denne lege og sekretær. Jeg er i hvertfall meget fornøyd med kontor og lege.

Hilsen meg