Bjørn Harbo

Hoffsveien 15 0275 Oslo
Bjørn Harbo er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Harbo

Kaos

Skulle jeg skrevet denne omtalen for flere år siden, hadde det helt klart blitt 4 stjerner. Men i dag hjelper det lite om Harbo kan sine ting, når han er så uendelig lite tilgjengelig. Timer utsettes igjen og igjen - gjerne på svært kort varsel, og det hele er et eneste stort rot.

Det er åpenbart at legen har påtatt seg for mye, og har ikke mulighet til å følge opp godt nok. Man føler seg rett og slett uønsket.

Pålitelig. Ordner opp.

Følger opp. Jeg har hatt dr. Bjørn Harbo som fastlege siden ordningen ble innført og er veldig fornøyd med behandling og oppfølging.

Kjempe!

Hei,

Jeg vil legge ved en kommentar. Jeg hadde en lege i 20 år som aldri hørte etter, og som feilmedisinerte meg i alle år. På mitt første besøk hos Harbo fant han ut hva det var, og tok problemene mine seriøst.

Jeg vil også legge til at en del kommentarer under ikke virker riktige. Det virker som noen er på en heksejakt, uten å nødvendigvis har brukt denne lege og sekretær. Jeg er i hvertfall meget fornøyd med kontor og lege.

Hilsen meg

Den beste

Hatt Harbo som lege i mange år. Fantastisk dyktig, lytter og finner bestandig ut hva det er hva gjelder sykdom/ og plager. Er også meget fornøyd med nåværende sekretær. Hun er den svært dyktig til blodprøver, og alt ellers. Jeg synes forøvrig denne siden mister litt sin notoritet når hvem som helst kan skrive hva de vil om alle leger, selv leger de aldri har vært hos. Jeg kjenner meg ikke igjen i en del av tilbakemeldingene under, og jeg er innom der støtt og stadig.

Ikke fornøyd

Virker arrogant og er ikke interessert i pasienten. Fikk ikke inntrykk av at brydde seg eller ønsket å hjelpe. Dårlig service fra sekretær.