Hoffsveien legesenter

Hoffsveien 15 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Hoffsveien legesenter

En flott fastlege

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

Nirmathan er en fastlege som bryr seg. Som mange flere nevner, er han empatisk og følger opp. Man føler seg ivaretatt. Han er også kunnskapsrik og lytter virkelig til det jeg har å si.

Beklager men jeg anbefaler ikke.

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

Jeg har bestemt meg å bytte fastlege og anbefaler ikke ham spesielt for de som har psykiske problemer. Jeg kunne ikke tenke meg om å snakke mine tanker videre. Følte meg at jeg ikke får nok oppmerksomhet og respekt. Han ba meg om å skynde meg fordi han har dårlig tid på slutten.

Kommer ikke tilbake

Lege: Bjørn Harbo Skrevet

Jeg har kun vært på en konsultasjon hos Bjørn, men den var så dårlig at jeg ikke vil komme tilbake. Han virket ikke interessert i meg som pasient, og veldig ivrig på å få meg ut av rommet før tiden selv om jeg helt tydelig hadde oppfølgingsspørsmål.

Jeg ba om en en henvisning som han gav meg på stedet uten spørsmål. Den kunne dog ikke brukes da den ikke ble logget i systemet, kun et ubrukelig papir. Det virket som han ga den til meg fordi jeg spurte, og at jeg da kom til å slutte å mase for idag og forlate kontoret hans.

Flink og oppdatert

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

Har hatt Nirmatan som fastlege siden 2019 og har nå byttet utelukkende pga lang reisevei.

Føler jeg har fått den hjelpen jeg trenger de gangene jeg har vært inne hos han.

Safe and knowledge but could not get appointment

Lege: Nirmathan Tharmalingam Skrevet

The treatment and reference to specialist was good. Had to change because of the doctor's unavailable situations while trying to get an appointment.