Prinsdal Legesenter

Sveaveien 71 1263 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Prinsdal Legesenter

Lite kunnskap

Lege: Sophia Kaushal Skrevet

Jeg har følt at denne legen har svært lite kunnskap om sykdomslære. Får aldri svar på problemene mine og i tillegg ble jeg ikke tatt på alvor. Jeg ble behandlet som om jeg ville bli syk selv om jeg ikke er syk mente legen. Endte opp med å bytte fastlege da jeg ikke følte meg trygg på henne og hennes kunnskap.

Veldig leit å lese at du opplevde våre samtaler på denne måten. Sitter selvfølgelig med en helt annen opplevelse. Jeg har alltid prøvd å lytte og svare på spørsmålene dine på en faglig forsvarlig måte. Siste konsultasjonen dreide seg om en bestemt diagnose som du ønsker som nødvendigvis ikke trenger å være årsaken til dine symptomer. Håper du lar din neste lege utrede deg for det du virkelig trenger hjelp med slik at du får riktig behandling. Ønsker deg lykke til videre.

Besvart av Sophia Kaushal

Trygg og lyttende

Lege: Sophia Kaushal Skrevet

Hun tar meg på alvor. Er lyttende og konfererer med den andre legen. Tar seg tid selv om hun er over arb.tid

Tar seg ikke tid til å høre på problemer

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Smerter i 5 år uten annet resultat enn giga packs på smertestillende. Er nødt til å lese meg opp på mine sykdommer før jeg har time. Motvillig tas det prøver.

Grei og forståelsesfull

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Lege som viser forståelse og omsorg, noe er viktig i forholdet mellom lege lege og pasient; at legen tar deg seriøst.

Dyktig!

Beste lege jeg har hatt

Lege: Sturla Haugsbø Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å få en lege som er tilgjengelig og har tid til se på min sak. Kontoret er godt bemannet og jeg har sjelden fått telefonsvarer med» Kjære pasient, det er for tiden stor trafikk, osv»
God innsikt og handlekraftig.