Ris Legesenter

Holmenveien 5H 0374 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ris Legesenter

Fantastisk god lege

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Britt er lyttende og løsningsorientert. Jeg gir henne terningkast 6. Vært min fastlege i 25 år. Har alltid fått hjelp både fysisk og psykisk. Hun gir seg aldri før diagnosen er satt og rett behandling er på plass.
Kan være forsinket til timer, men det har jeg løst ved å ta høyde for ventetid, og tar med meg god bok.
Jeg opplever meg sett og alltid trygg - dette har vært min opplevelse gjennom 25 år.

Kunnskapsrik og omtenksom

Lege: Margit Sæle Skrevet

Upplever Margit som en kunnig och varm person som tar en på allvar och finner riktig behandlig eller behandlingssted/spesialist raskt. God på kommunikation med både vuxna och barn, husker historikken/journalen. Svarar på henvendelser i helsenorge och via telefon/mail. Kan vara lite väntetid, men annars väldigt nöjd.

God lege, men utilgjengelig

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Jeg og min familie har hatt Britt som fastlege i over 30 år. Dessverre vurderer jeg nå å skifte fastlege, men kvier meg, for hun er dyktig og meget hyggelig og vi har hatt henne som familielege siden barna var små. Problemet er at det er nesten umulig å få time på nett med flere måneders ventetid og vanskelig å nå frem på telefonen. I tillegg er hun litt for lite lyttende, og snakker mye om andre ting - synes ikke jeg kommer til orde. Merker at jeg nå kvier meg for å ta kontakt, og heller går til Volvat, som jo blir en dyr løsning i lengden. Ønsker meg en lege som lytter og gir seg tid til hver pasient, og der er dessverre ikke Britt. Har hun for mange pasienter?

Ikke god på psykiske utfordringer.

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Hun er god nok på fysiske sykdommer, men dessverre ikke så god på psykiske utfordringer. Hvis du trenger en lege med kunnskap/ forståelse om psyken er ikke Britt rette person å gå til.

Ikke god på psykiske utfordringer.

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Hun er god nok på fysisk sykdom, men tar ikke psykiske utfordringer på alvor. Jeg har hatt Britt som fastlege i 19 år.