Britt Uhrenholdt Jacobsen

Eckbo Legekontor

1986

0 av 2000

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Eckbo Legekontor
Jegerveien 4 0777 Oslo
Tlf: 23 22 21 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Britt Uhrenholdt Jacobsen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britt Uhrenholdt Jacobsen

Fantastisk lege og medmenneske

Jeg har Britt som lege for meg og mine barn. Hun er kunnskapsrik, dyktig og har lang erfaring. Jeg føler at barna og jeg blir sett og tatt på alvor samt får den beste oppfølging. Jeg anbefaler henne på det sterkeste

God lege, men veldig lang ventetid

Britt er en god lege og jeg er veldig fornøyd med henne. Har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Men, det er ikke sjelden man må vente over 30 min på timen sin...

Lang ventetid på time.

Har hatt henne som fastlege siden nittitallet. Veldig fornøyd inntil flere forskjellige sykdommer og lidelser skjedde. Fått en opplevelse om at bare "en og en ting av gangen ". Flere av disse lidelsene henger sammen med hverandre. Jeg må ha ny time for hvert tilfelle. Ventetiden på time er altfor lang; ca en måned pr.gang. Hun har sendt meg til spesialister som igjen sender meg til nye spesialister. Etter å vært innom flere besøk hos spesialister,må jeg ta kontakt med fastlegen. Det er disse timebestillingene som tar for lang tid. Det virker som om hun ikke har lest henstillingen fra spesialist.Har sentralbord tjenesten noe med hvorfor jeg skal ha time?

Dårlig fastlege

Dr Jacobsen har vært min fastlege i mange år, men dessverre er jeg ikke fornøyd med den medisinske behandlingen jeg har fått hos henne. Over 1 måneds ventetid på time. Ofte forsinkelser. Hun prater veldig mye, det er vanskelig å komme til orde. Flere ganger har jeg etter timen gått ut til sekretæren og bestilt ny time, fordi legen pratet bort timen. Enkelte av sekretærene er svært lite serviceminded. Hvis man trenger akutt time, må man nærmest krangle med sekretærene.

Fantastisk lege - men kamp å få time

Britt er en veldig dyktig, hyggelig og trygghetsskapende lege, som ser pasienten og dennes behov. Jeg føler meg alltid i gode hender. De ansatte på kontoret derimot er (alle ganger jeg har vært der/ringt) uhøflige og svært utrivelige. Jeg har opplevd å ringe de mens jeg gråt av smerter, men de klarte ikke finne tid til en hastetime til meg. De kan tidvis samlet ødelegge hele inntrykket, og jeg har ofte tenkt på å bytte lege pga legesekretærene, men Britt er så utrolig dyktig så jeg prøver å styre meg.

Fornøyd!

Jeg har hatt Britt som lege hele livet mitt, og er veldig fornøyd. Sliter med endel diffuse plager som mange leger nok hadde bagatellisert og avvist, men føler jeg blir tatt på alvor her.

Hun bruker dog mye av tiden på å snakke om NAV, helsevesenet generelt, eller helt andre ting, og det er ikke alltid jeg får tid til å ta opp det jeg har planlagt før timen er over.

Det er én av helsesekretærene som gjør en glimrende jobb! Jeg husker ikke hva hun heter (Jublana??), men hun fortjener virkelig all skryt hun kan få. Profesjonell, presis, korrekt, og veldig imøtekommende!

De andre sekretærene er det vanskelig å kommunisere med over telefon, og tidvis kan det være vanskelig å "få lov" til å få en time.

Anbefales

Brit Jacobsen har vært min fastlege i snart 30 år og jeg har vært veldig fornøyd hele tiden. Hun er grundig, klok, lyttende og effektiv. Når det gjelder damene på forværelset så er jeg godt på vei enig med de som har vært kritiske i vurderingene - de er lite serviceorientert og har et stort forbedringspotensial.

den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Britt Jacobsen som fast lege i snart 30 år. Hun er svært dyktig og flink til å lytte til pasientene uansett hva det gjelder

Bruker mye tid på å snakke om annet

Britt er en lege jeg har litt blandet erfaring med: jeg opplever henne som dyktig på enkelte ting, men samtidig bruker hun veldig mye av timen på å snakke om hva som ikke fungerer i helsesystemet eller hvor vanskelig det er å skaffe hjelp istedenfor å fokusere på hjelpen jeg trenger (!) Og da er timen fort brukt opp uten konstruktivt innhold. Det er et lite hyggelig legekontor å ringe til med en ekstremt frekk resepsjonsdame, og køene er alltid lange før timen, og ventetiden er lang. Jeg ville nok valgt et annet sted hvor jeg følte meg mer tatt på alvor.

En fantastisk lege!

Britt er en lege som tar seg tid til å lytte. Hun passer alltid på at du får den hjelpen du trenger og hun er oppriktig opptatt av sine pasienter!

Fantastisk!

Britt er helt fantastisk! Veldig kunnskapsrik, engasjert og genuint interrsert i sine pasienter. Har aldri før eller siden møtt en bedre lege enn Britt!

Dyktig medisinsk, men fanger ikke opp det psykosomatiske

Henviser raskt til spesialist. Snakker mye selv - i selv i stedet for å lytte til pasienten. Sliter du psykisk og mangler ord for hvor skoen trykker, så er ikke dette legen for deg.

Sjeldent god lege

Jeg har hatt Britt som lege siden jeg ble født, og har bare godt å si om henne. Hun er tillitsfull, forstående og har et tonn med kunnskap. Hun vil virkelig sin pasients beste.

Veldig dyktig

Har alltid tid til deg. Solid kunnskap. Empatisk. Lett å få time dersom det feiler deg noe akutt.

Byens beste fastlege!

Britt tar seg alltid tid, husker og har dyptfølt interesse for pasienten. Hun er uunnværlig.

En fantastisk lege

Britt tar seg alltid tid til å lytte/høre på deg. Sender deg videre ved behov. Svært fornøyd med henne som fastlege.

Denne legen er en gave til menneskeheten

Et helt unikt klokt, kompetent og varmt menneske, som gir alt av både menneskelig omtanke og topp medisinsk ekspertise til hver enkelt pasient. Hverken tenåringene, pensjonistene eller andre inkl meg selv i familien kan forestille seg å gå til noen andre. Hos oss er det nesten en fest å ha en grunn til å bestille time hos fastlegen! At det kan bli ventetid på kontoret er det generelt forståelse for, fordi alle som sitter der vet at det er fordi Britt vil gi optimalt til hver enkelt! Og når ting virkelig haster, får man alltid time raskt.
Intelligent, sensitiv, trygg og med autoritet, ydmyk, og velsignet humoristisk sans. En sann rollemodell!

En dyktig lege med et nydelig vesen!

Britt er et usedvanlig nydelig menneske, som i sin dyktighet tar sine pasienter på alvor. Hun er empatisk og tillitsfull, samt viser stor medmenneskelighet. Britt Jacobsen er rett og slett den herligste fastlegen man kan ha.

Hyggelig, men medisinsk ikke godt nok.

Alltid forsinkelser ved dette legekontoret.
De som jobber på kontoret er uhøffelige, korte og lite empatiske. Noe man ikke trenger når man er syk.
Ville ikke gått hit hvis man mistenker noe alvorlig, da det er mye prat og lite som blir gjort i forhold til henvisninger og oppfølging.
De har ikke kortterminal på dette legekontoret og tar mer enn det som er tillatt (45,-) i fakturagebyr.
Legen er hyggelig, prater mye og man føler seg sett, men det medisinske er ikke på plass.

Kunne ikke vært bedre

Storfornøyd! Alltid empatisk, forståelsesfull og grei. Gjør ethvert sykt menneske både friskere og gladere. Utrolig omsorgsfull. Hatt henne hele livet!