Britt Uhrenholdt Jacobsen

Ris Legesenter

1986

0 av 2000

Ris Legesenter Telefonnummer23 22 21 5023 22 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmenveien 5H 0374 Oslo
Britt Uhrenholdt Jacobsen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britt Uhrenholdt Jacobsen

Fantastisk lege og medmenneske

Jeg har Britt som lege for meg og mine barn. Hun er kunnskapsrik, dyktig og har lang erfaring. Jeg føler at barna og jeg blir sett og tatt på alvor samt får den beste oppfølging. Jeg anbefaler henne på det sterkeste

God lege, men veldig lang ventetid

Britt er en god lege og jeg er veldig fornøyd med henne. Har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Men, det er ikke sjelden man må vente over 30 min på timen sin...

Lang ventetid på time.

Har hatt henne som fastlege siden nittitallet. Veldig fornøyd inntil flere forskjellige sykdommer og lidelser skjedde. Fått en opplevelse om at bare "en og en ting av gangen ". Flere av disse lidelsene henger sammen med hverandre. Jeg må ha ny time for hvert tilfelle. Ventetiden på time er altfor lang; ca en måned pr.gang. Hun har sendt meg til spesialister som igjen sender meg til nye spesialister. Etter å vært innom flere besøk hos spesialister,må jeg ta kontakt med fastlegen. Det er disse timebestillingene som tar for lang tid. Det virker som om hun ikke har lest henstillingen fra spesialist.Har sentralbord tjenesten noe med hvorfor jeg skal ha time?

Dårlig fastlege

Dr Jacobsen har vært min fastlege i mange år, men dessverre er jeg ikke fornøyd med den medisinske behandlingen jeg har fått hos henne. Over 1 måneds ventetid på time. Ofte forsinkelser. Hun prater veldig mye, det er vanskelig å komme til orde. Flere ganger har jeg etter timen gått ut til sekretæren og bestilt ny time, fordi legen pratet bort timen. Enkelte av sekretærene er svært lite serviceminded. Hvis man trenger akutt time, må man nærmest krangle med sekretærene.

Fantastisk lege - men kamp å få time

Britt er en veldig dyktig, hyggelig og trygghetsskapende lege, som ser pasienten og dennes behov. Jeg føler meg alltid i gode hender. De ansatte på kontoret derimot er (alle ganger jeg har vært der/ringt) uhøflige og svært utrivelige. Jeg har opplevd å ringe de mens jeg gråt av smerter, men de klarte ikke finne tid til en hastetime til meg. De kan tidvis samlet ødelegge hele inntrykket, og jeg har ofte tenkt på å bytte lege pga legesekretærene, men Britt er så utrolig dyktig så jeg prøver å styre meg.