Britt Uhrenholdt Jacobsen

Eckbo Legekontor

Jegerveien 4 0777 Oslo
Britt Uhrenholdt Jacobsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Britt Uhrenholdt Jacobsen

Bruker mye tid på å snakke om annet

Britt er en lege jeg har litt blandet erfaring med: jeg opplever henne som dyktig på enkelte ting, men samtidig bruker hun veldig mye av timen på å snakke om hva som ikke fungerer i helsesystemet eller hvor vanskelig det er å skaffe hjelp istedenfor å fokusere på hjelpen jeg trenger (!) Og da er timen fort brukt opp uten konstruktivt innhold. Det er et lite hyggelig legekontor å ringe til med en ekstremt frekk resepsjonsdame, og køene er alltid lange før timen, og ventetiden er lang. Jeg ville nok valgt et annet sted hvor jeg følte meg mer tatt på alvor.

En fantastisk lege!

Britt er en lege som tar seg tid til å lytte. Hun passer alltid på at du får den hjelpen du trenger og hun er oppriktig opptatt av sine pasienter!

Fantastisk!

Britt er helt fantastisk! Veldig kunnskapsrik, engasjert og genuint interrsert i sine pasienter. Har aldri før eller siden møtt en bedre lege enn Britt!

Dyktig medisinsk, men fanger ikke opp det psykosomatiske

Henviser raskt til spesialist. Snakker mye selv - i selv i stedet for å lytte til pasienten. Sliter du psykisk og mangler ord for hvor skoen trykker, så er ikke dette legen for deg.

Sjeldent god lege

Jeg har hatt Britt som lege siden jeg ble født, og har bare godt å si om henne. Hun er tillitsfull, forstående og har et tonn med kunnskap. Hun vil virkelig sin pasients beste.