Frede Wælgaard Jacobsen

Eckbo Legekontor

1986

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Eckbo Legekontor
Jegerveien 4 0777 Oslo
Tlf: 23 22 21 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frede Wælgaard Jacobsen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frede Wælgaard Jacobsen

Svært god lege

Jeg bruker Frede når min fastlege og hans kone, Britt, ikke er tilgjengelig. Han er nestne like god som henne, tar seg tid, hører etter og sender til spesialist hvis nødvendig

Dyktig og hyggelig

Dyktig allmennpraktiserende lege som tar pasientene på alvor. Får alltid time på dagen hvis det er akutt behov.

Gode leger med usympatiske sekretærer

Legene på Eckbo legekontor er dyktige og hyggelige. Dessverre er legesekretærene langt fra dette. De er lite hyggelige både på telefon og ved oppmøte, og faktisk ganske sure. Det er veldig synd, for de er jo kontorets ansikt utad.

Får den hjelp jeg trenger.

Rask ekspedering av resept (er).
Svarer forståelig og utdypende på medisinske spørsmål.
Legekontoret stiller opp så langt de kan, og virker proffe.
Dyktige sekretærer.

Litt harelabb

Mye bra her. Får raskt time og han tar seg god tid til pasientene. Ulempen er at han nok er litt overfladisk i undersøkelsene noen ganger.

Frede er bra, men de bør snart få en betalingsautomat...

Jeg har ikke hatt de større, alvorlige behovene for konsultasjon, men de jeg har hatt har vært veldig bra. Frede virker på meg både som faglig dyktig og han er en god samtalepartner.
Men det irriterer meg voldsomt at de (som sikkert mange andre) ikke har en kortautomat - jeg har forlengst sluttet å ha med meg hundrelapper i lommene, så da blir det å se at regningen for en konsultasjon øker fra rundt 190,- til 236,- da de legger på fakturagebyr.
Det hadde også vært fint om de kunne ha begynt å ta i mot timeforespørsler og annet per epost, jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være å foretrekke framfor alle som ringer i ett sett.

svært dyktig, hyggelig og profesjonell

en lege som har tid til og bryr seg om sine pasienter, setter seg godt inn i problematikk og finner rett behandling. han er en lege man finner full tillit i og er en like rådgiver som behandlende lege.

God, hyggelig og pragmatisk lege

Har fulgt opp godt og tatt de riktige avgjørelser på riktig tidspunkt - også når det gjeøder mer alvorlige tilfeller. Anbefales.

God service til pasienter som har hatt et lengre kundeforhold - disse prioriteres.