Ann-Kristin Engen

Ann-Kristin Engen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engen

Superfornøyd!!

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Jeg har gått til Ann-Kristin i ett par år nå, og er super fornøyd! Jeg blir alltid møtt med ett smil og de tre damene der er alltid hyggelige og får meg til å føle meg velkommen og trygg!

Om jeg er der for en vanlig sjekk eller trekking av tenner passer de alltid på at jeg har det bra. Det gjør at det er mye lettere å slappe av i stole, fordi man er i så gode hender!

Flere i familien går dit også, alle er like fornøyde!

Oslos beste tannlege!!!

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ann-Kristin Engen har vært min tannlege i mange år, og jeg er ekstremt fornøyd. Tannlegekontoret består av tre utrolig hyggelige, dyktige, og profesjonelle damer. Her får du alltid den beste behandling, og man føler seg lyttet til og ivaretatt. Besøkene her er noe man ser frem til, grunnet deres svært positive og koselige atmosfære. Jeg anbefaler denne tannlegen på det sterkeste!!

Ikke gått til tannlegen på 10+ år sier du? Da er det HIT du skal dra :)

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

For noen utrolig dyktige fagfolk! Jeg har jobbet i helsevesenet selv og de dyktigste er de som kan gjøre jobben mens de har en god tone med både pasient og med kollegaer. - De som får deg til å slappe av og har en lett og ledig tone med alle. Jeg har lest noen få surmagede anmeldelser her og de skal dere ikke bry dere noen ting om. Jeg hørte selv det som noen beskriver som «sladder», og det er ikke sladder i det hele tatt. Hvis tannlege eller tannpleier advarer deg om at du bruker litt for mye snus og farene ved å ikke pusse tenner og lignende så er dette et nyttige råd. Hvis du velger å ta det personlig og som kritikk, så er det på din kappe. De er proffe på denne klinikken og hvis de beskriver at de har hatt pasienter med tenner som «flagrer» (litt skremmende, men også veldig morsomt), så er de ALDRI på kant med taushetsplikten. Jeg ønsker å sammenligne det med en lege som sier at han har hatt folk som røyker 40 om dagen i 40 år, og som nå har fått lungekreft, for å få deg til å slutte å røyke.

Alt i alt er denne tannklinikken vanvittig bra. Jeg har anbefalt den til venner og bekjente.

En super tannlege.

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Tannlege Ann Kristin Engen er en tannlege som får en til å føle seg veldig godt ivaretatt. Hun lytter til hva pasienten har å si samtidig som hun gir gode faglige råd for å finne den beste mulige behandlingen. Klinikken og de ansatte er utrolig vennlige og veldig punktlige. Alt i alt en utrolig bra opplevelse med det lille ekstra!

Definitivt forbedringspotensiale

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Stemningen på dette kontoret er veldig lett og ledig, kanskje litt i overkant for enkelte. Det prates og sladres litt for mye, ordene kommer ut i en forrykende fart og er nok ikke alltid like gjennomtenkt. Det spørres og graves i pasienters personlige liv, og når man svarer at dette ønsker man ikke å snakke om får man spørsmål om hvorfor. Enda verre er det at det ble snakket om tre andre pasienter de 20 minuttene jeg var der forrige gang, i både positivt og ganske negativt ordlag, både over hodet på meg (bokstavlig talt) og direkte til meg. Jeg gikk derfra og lurte på hva de ville si om meg til neste pasient. Det er ikke noe vondt i disse damene, men å snakke om pasienter foran andre pasienter skal ikke skje. Selve behandlingen av tennene har vært god. Denne tilbakemeldingen er basert på mer enn ett besøk.