Ann-Kristin Engen

Klinikk

Ann-Kristin Engen

Waldemar Thranes Gate 5 0171 Oslo

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engen

Veldig hyggelig og flink tannlege og tannpleier.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Veldig hyggelig besøk. Flink tannpleier og tannlege. Tok seg god tid til å forklare og berolige . Ingen overbehandling. God stemning på kontoret. Humor og vennlighet!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ann-Kristin og de andre damene tar meg alltid godt i mot, de er raske, flinke og ikke minst, veldig hyggelige! Det er alltid koselig å komme til dem. Hele familien og flere venner har byttet til denne tannlegen den siste tiden og vi er alle strålende fornøyde. Et fantastisk tannlegekontor jeg anbefaler på det varmeste!

Superhyggelige og flinke!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Med vondt i en visdomstann fant jeg frem til Ann-Kristin via legelisten.no, og takk og lov for det! For en utrolig hyggelig og trygg atmosfære det var på dette tannlegekontoret. Dyktige og tålmodige. Jeg anbefaler på det varmeste å ta kontakt med Ann-Kristin Engen og hennes ansatte.

Du finner ikke bedre tannlege!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ja faktisk, det er så man nesten gleder seg til å gå til tannlegen! Ann-Kristin og damene hennes er alltid strålende blide, morsomme og omsorgsfulle. Her får du nærmest både tannpleie og terapi i samme slengen. Faglig dyktige er de også, og de stiller opp omtrent når som helst om det er krise. Anbefales på det varmeste!

Profesjonell, rask og god behandling.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Det er alltid hyggelig å komme til Ann-Kristin og hennes kollegaer. Alltid tid til en liten prat og litt humor.
Men først av alt en knakende dyktig tannlege. Og vi skal ikke glemme tannpleier..... her er det også profesjonalitet, humor og forståelse i en god blanding.
Ser alltid frem til å møte disse "jentene"