1992

Ann-Kristin Engen Prisliste

Waldemar Thranes Gate 5 0171 Oslo
Ann-Kristin Engen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engen

Superdyktige og ikke minst hyggelige damer!!! Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Kommer aldri til å bytte, de er helt fantastiske alle som jobber der. Helt supre, godt humør og gjør tannlege-besøket til en fornøyelse! :-)

Denne tannlegen krisemaksimerer.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Hyggelig tannlege. Men hun har en tendens til å krisemaksimere. Jeg hadde ingen god magefølelse etter besøket.
I forkant av besøket var det mye rot iforhold til å få bestilt time. Hun som skulle ta imot min bestilling av time virket sur og likeglad.

Jeg valgte å bytte tannlege.

Veldig hyggelig og flink tannlege og tannpleier.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Veldig hyggelig besøk. Flink tannpleier og tannlege. Tok seg god tid til å forklare og berolige . Ingen overbehandling. God stemning på kontoret. Humor og vennlighet!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ann-Kristin og de andre damene tar meg alltid godt i mot, de er raske, flinke og ikke minst, veldig hyggelige! Det er alltid koselig å komme til dem. Hele familien og flere venner har byttet til denne tannlegen den siste tiden og vi er alle strålende fornøyde. Et fantastisk tannlegekontor jeg anbefaler på det varmeste!

Superhyggelige og flinke!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Med vondt i en visdomstann fant jeg frem til Ann-Kristin via legelisten.no, og takk og lov for det! For en utrolig hyggelig og trygg atmosfære det var på dette tannlegekontoret. Dyktige og tålmodige. Jeg anbefaler på det varmeste å ta kontakt med Ann-Kristin Engen og hennes ansatte.