1992

Ann-Kristin Engen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engen

Fantastisk trekløver

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

De som ikke går til dette tannlegekontoret går glipp av noe. Proffe, superhyggelige, vanvittig flinke og behagelige jenter. Skulle ønske jeg kunne tilbringe mer tid med dem. Og det sier litt når man egentlig har tannlegeskrekk. Har gått her i 15 år og bytter aldri i verden tannlege igjen. Anbefales på det aller varmeste!

Superdyktige og ikke minst hyggelige damer!!! Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Kommer aldri til å bytte, de er helt fantastiske alle som jobber der. Helt supre, godt humør og gjør tannlege-besøket til en fornøyelse! :-)

Denne tannlegen krisemaksimerer.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Hyggelig tannlege. Men hun har en tendens til å krisemaksimere. Jeg hadde ingen god magefølelse etter besøket.
I forkant av besøket var det mye rot iforhold til å få bestilt time. Hun som skulle ta imot min bestilling av time virket sur og likeglad.

Jeg valgte å bytte tannlege.

Veldig hyggelig og flink tannlege og tannpleier.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Veldig hyggelig besøk. Flink tannpleier og tannlege. Tok seg god tid til å forklare og berolige . Ingen overbehandling. God stemning på kontoret. Humor og vennlighet!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ann-Kristin og de andre damene tar meg alltid godt i mot, de er raske, flinke og ikke minst, veldig hyggelige! Det er alltid koselig å komme til dem. Hele familien og flere venner har byttet til denne tannlegen den siste tiden og vi er alle strålende fornøyde. Et fantastisk tannlegekontor jeg anbefaler på det varmeste!

Superhyggelige og flinke!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Med vondt i en visdomstann fant jeg frem til Ann-Kristin via legelisten.no, og takk og lov for det! For en utrolig hyggelig og trygg atmosfære det var på dette tannlegekontoret. Dyktige og tålmodige. Jeg anbefaler på det varmeste å ta kontakt med Ann-Kristin Engen og hennes ansatte.

Du finner ikke bedre tannlege!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ja faktisk, det er så man nesten gleder seg til å gå til tannlegen! Ann-Kristin og damene hennes er alltid strålende blide, morsomme og omsorgsfulle. Her får du nærmest både tannpleie og terapi i samme slengen. Faglig dyktige er de også, og de stiller opp omtrent når som helst om det er krise. Anbefales på det varmeste!

Profesjonell, rask og god behandling.

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Det er alltid hyggelig å komme til Ann-Kristin og hennes kollegaer. Alltid tid til en liten prat og litt humor.
Men først av alt en knakende dyktig tannlege. Og vi skal ikke glemme tannpleier..... her er det også profesjonalitet, humor og forståelse i en god blanding.
Ser alltid frem til å møte disse "jentene"

Nøyaktig og kjapp akuttbehandling

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Kom opp til Ann-Kristin idag med akutt smerte i tann og tannkjøtt/kjeve. Hun trakk tannen min i løpet av 5-10minutter, uten at jeg fikk det med meg omtrent. Fantastisk hyggelige damer, med gode tannlegeferdigheter og god service. Prisen var også god! Kan absolutt anbefales :)

Den beste tannlegen!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Gått til AnnKristin Engen i årevis og hun er utrolig hyggelig og dyktig! Anbefales til alle! Alle på kontoret der er så vennlige at det er nesten hyggelig å gå til tannlegen!

Fart, humør - og godt arbeid

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Det er ganske tydeleg at det jobbar ein godt samansveisa gjeng her. Det er alltid småprat og latter og vitsing og humør i lufta. Det hjelper folk å slappe av, og få fokuset bort frå sjølve behandlinga.

Ellers er Ann-Kristin like rask i henda som i kjeftamentet - alt blir gjort raskt og effektivt, inga seigpining. Har likevel aldri hatt problem med arbeidet. Kjenner meg faktisk heldig som har henne som tannlege.

Fantastisk tannlegekontor!

Klinikk: Ann-Kristin Engen Skrevet

Jeg har i alle år slitt med tannlegeskrekk og unngikk lenge å gå til tannlegen. Men så ble jeg anbefalt Ann-Kristin Engen av en god venn. Jeg har vært innnom to ganger, både boret hull og trukket en visdomstann, men kjenner likevel at tannlegeskrekken så og si er kurert. Det er en sprudlende gjeng som jobber på tannlegekontoret, og du føler deg tatt vare på fra første stund. Jeg vil virkelig anbefale dette tannlegekontoret videre.