Ann-Kristin Engen

Ann-Kristin Engen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ann-Kristin Engen

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ann-Kristin og de andre damene tar meg alltid godt i mot, de er raske, flinke og ikke minst, veldig hyggelige! Det er alltid koselig å komme til dem. Hele familien og flere venner har byttet til denne tannlegen den siste tiden og vi er alle strålende fornøyde. Et fantastisk tannlegekontor jeg anbefaler på det varmeste!

Superhyggelige og flinke!

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Med vondt i en visdomstann fant jeg frem til Ann-Kristin via legelisten.no, og takk og lov for det! For en utrolig hyggelig og trygg atmosfære det var på dette tannlegekontoret. Dyktige og tålmodige. Jeg anbefaler på det varmeste å ta kontakt med Ann-Kristin Engen og hennes ansatte.

Du finner ikke bedre tannlege!

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Ja faktisk, det er så man nesten gleder seg til å gå til tannlegen! Ann-Kristin og damene hennes er alltid strålende blide, morsomme og omsorgsfulle. Her får du nærmest både tannpleie og terapi i samme slengen. Faglig dyktige er de også, og de stiller opp omtrent når som helst om det er krise. Anbefales på det varmeste!

Profesjonell, rask og god behandling.

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Det er alltid hyggelig å komme til Ann-Kristin og hennes kollegaer. Alltid tid til en liten prat og litt humor.
Men først av alt en knakende dyktig tannlege. Og vi skal ikke glemme tannpleier..... her er det også profesjonalitet, humor og forståelse i en god blanding.
Ser alltid frem til å møte disse "jentene"

Nøyaktig og kjapp akuttbehandling

Tannlege: Ann-Kristin Engen Skrevet

Kom opp til Ann-Kristin idag med akutt smerte i tann og tannkjøtt/kjeve. Hun trakk tannen min i løpet av 5-10minutter, uten at jeg fikk det med meg omtrent. Fantastisk hyggelige damer, med gode tannlegeferdigheter og god service. Prisen var også god! Kan absolutt anbefales :)