CC Vest legesenter

Lilleakerveien 14 0283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved CC Vest legesenter

Utrolig dyktig lege!

Lege: Ola Kaarby Skrevet

Hatt Kaarby som min lege i 30 år. Er så fornøyd at jeg ikke er villig til å bytte fastlege til tross for hvor vanskelig det er å komme gjennom på telefon til kontoret. Velger heller å vente på time, de gangene det er mulig, fremfor å komme til en av de andre legene på kontoret de gangene han ikke har tid umiddelbart. Er det akutt har jeg alltid fått time samme dag.

Veldig hyggelig og kompetent lege

Lege: Therese Kilvær-Halvorsen Skrevet

Therese Kilvær er en meget dyktig og positiv lege. Hun er flink til å lytte og komme med gode råd. Therese kan trygt anbefales

Ganske bra lege.

Lege: Therese Kilvær-Halvorsen Skrevet

Jeg tviler ikke på hennes evne til å gi meg gode medisinske råd, men jeg føler meg ofte utilpass i hennes tilværelse. Jeg føler at hun ønsker jeg skal forte meg slik at jeg unngår å fortelle mye av det jeg trener. Dette kan jeg se ved kroppsspråket hennes så jeg skal bytte lege.

Super lege!

Lege: Ola Kaarby Skrevet

Han har alltid tid selv om han er fullbooket og tar godt vare på pasientene

Dyktig og empatisk

Lege: Ola Kaarby Skrevet

Min fastlege i 10-12 år. I det ligger at jeg er grunnleggende fornøyd, men legen er dessverre ofte opptatt, og man må ta til takke med andre leger tilknyttet CC-vest. De holder erfaringsvis på langt nær samme standard som Kaarby og ville ikke vært mine foretrukne fastleger. Generelt også korte åpningstider, kontoret åpner først 8.30, 1 time lunsjpause og stenger kl 14. Fredager er enda kortere - mao dårlig kapasitet og tilgjengelighet.
"Myke" og kvalitative problemer (psykiske problemstillinger) har jeg erfart at det blir dårlig tid og rom for. Kontoret bærer preg av hektisk aktivitet og travelhet, og dette skyldes nok først og fremst Kaarbys status i området som en dyktig lege. Uten ham ville legekontoret fremstått som heller ordinært.

Jeg har nå meldt meg inn i Volvat for å få raskere og tettere behandling når behovet evt måtte oppstå.