Christian Fredrik Heberg Johnsen

Autorisasjon (2006)

Christian Fredrik Heberg Johnsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Fredrik Heberg Johnsen

Uengasjert, men høflig

Han er høflig, men uengasjert. Leverer det som må forventes, men er ikke interessert i den enkelte pasient. Har opplevd at han er dårlig til å følge opp henvisninger, og har måttet purre på det et par ganger.

The bare minimum

Høflig, men med mindre man krever noe, gjør han lite for å løse problemet eller finne ut hva som feiler deg. Jeg hadde ønsket meg en lege som virkelig ville hjelpe meg med å bli frisk når jeg er syk, har vondt eller finne ut av det jeg kommer for. Jeg renner ikke ned dørene, og når jeg først kommer, er det fordi jeg trenger hjelp.

Det hjelper å ha googlet og selv kommet fram til hva som er feil- årsak-løsning.

Han gjør virkelig the bare minimum. Det er litt leit, for han er høflig.

Rolig og hyggelig

Hyggelig, god på oppfølgning, rolig og behagelig væremåte. Akkurat slik man ønsker en fastlege skal være.

Uinteressert

En lite engasjert lege som ikke følger opp og stadig ignorerer pasientens behov. Vanskelig å kommunisere med.

Trykk og flink

Etter flere dårlige opplevelser med tidligere fastlegen min byttet jeg over til cc-vest hos Christian. De tar telefonen med en gang du ringer, og har ofte raskt ledig time. Jeg ble hentet inn fra venterommet på sekundet jeg hadde time som var helt supert! Super rolig og flink lege, som ser deg i øynene og lytter. Tar seg tid til meg og viser omsorg. Jeg følte meg for første gang trygg hos legen, og pusten var under kontroll. Må si de andre ansatte på senteret er også helt unike. Måtte ta blodprøve som jeg ikke har gjort på 20 år ettersom det er min største frykt, men damen på laboratoriet fikk meg igjennom! Det gikk super raskt, og tårene sprutet av glede og stolthet når jeg gikk derifra. Lokalet er også pent med god atmosfære! Tusen takk for at dere har kurert legefrykten min, nesten så jeg gleder meg til neste besøk. 😊