Christian Fredrik Heberg Johnsen

Strandparken 3-5 3187 Horten
Christian Fredrik Heberg Johnsen er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Christian Fredrik Heberg Johnsen

God og grundig

Grundig lege som henviser dersom det er behov, og følger opp med hyppige konsultasjoner. Er rolig og profesjonell. er svært grundig i sine undersøkelser.

Dårlig opplevelse

Ventetid på over 1 time for et lite barn på 1 år er ikke akseptabelt. Dette er det dårligste legesenteret i hele Vestfold kommune og man bør styre unna.
Generelt sett kan man også si at man som pasient ikke blir tatt seriøst og ting legges i en skuff fremfor å undersøkes. Er du glad i deg selv og helsen din bør du gå til noen andre.

Vanlig lege

Alle barna mine går hit, de får skjeden time samme dag. Jeg må da holde de unødvendig lenge ute av skolen før de får behandling og svar på smittefare oglignende.
Lang ventetid hver gang vi er der.

Lite fornøyd!

Vil ikke anbefale denne legen til andre, da man ikke føler seg ivaretatt og legen virker mye mer opptatt med pc'n enn pasienten. Min erfaring er at han er mer opptatt av å komme videre til neste pasient enn å lytte på den som er inne hos han.

Meget bra lege.

Meget bra lege kan annbefales på sterkeste han gjir seg ikke før problemet er løst.

Super lege

Veldig fornøyd med denne legen, hyggelig, imøtekommende å har god kommunikasjon med sine pasienter.

NÅ er jeg fornøyd

Første året med han var jeg ikke fornøyd, følte at han var mer opptatt av datamaskinen. etter at jeg tok det opp med han har jeg fått en lege som jeg bare kan anbefales

Super fastlege!

Føler meg trygg og ivaretatt hos Johnsen. Han er en dyktig komunikator, hyggelig, høflig og korrekt.

Meget dyktig i sin legegjerning

Johnsen er svært dyktig i sin utøvelse av legevirket.
Han lytter, tar seg tid til å forklare samt er imøtekommende der pasienten selv ønsker en henvisning til videre utredelser.

Han er for meg en viktig støttespiller, der hans faglige dyktighet går hånd i hanske med hans trivelige personlighet.