Ola Kaarby

CC Vest legesenter

Lilleakerveien 14 0283 Oslo
Ola Kaarby er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ola Kaarby

En av de beste legene i landet

God til å lytte, gir gode råd. Setter seg inn i pasientens situasjon! og bruker den tiden som er nødvendig for å finne en løsning

Overfladisk undersøkelse / svar / kommentarer

* Etter 5 dager er fremdeles ikke resept sendt til apotek
* Når purrer på tlf så er den stengt (kl 1200)
* På nettet står det at åpningstid på fredag (i dag) er til kl 1300
* Kl 1225 er døren stengt
* Web sider som er linket til nedlagt database
Dette er for dårlig og urimelig arrogant

Utrolig dyktig lege!

Hatt Kaarby som min lege i 30 år. Er så fornøyd at jeg ikke er villig til å bytte fastlege til tross for hvor vanskelig det er å komme gjennom på telefon til kontoret. Velger heller å vente på time, de gangene det er mulig, fremfor å komme til en av de andre legene på kontoret de gangene han ikke har tid umiddelbart. Er det akutt har jeg alltid fått time samme dag.

Super lege!

Han har alltid tid selv om han er fullbooket og tar godt vare på pasientene

Dyktig og empatisk

Min fastlege i 10-12 år. I det ligger at jeg er grunnleggende fornøyd, men legen er dessverre ofte opptatt, og man må ta til takke med andre leger tilknyttet CC-vest. De holder erfaringsvis på langt nær samme standard som Kaarby og ville ikke vært mine foretrukne fastleger. Generelt også korte åpningstider, kontoret åpner først 8.30, 1 time lunsjpause og stenger kl 14. Fredager er enda kortere - mao dårlig kapasitet og tilgjengelighet.
"Myke" og kvalitative problemer (psykiske problemstillinger) har jeg erfart at det blir dårlig tid og rom for. Kontoret bærer preg av hektisk aktivitet og travelhet, og dette skyldes nok først og fremst Kaarbys status i området som en dyktig lege. Uten ham ville legekontoret fremstått som heller ordinært.

Jeg har nå meldt meg inn i Volvat for å få raskere og tettere behandling når behovet evt måtte oppstå.