Bettina Billington

Telefonnummer22 69 22 2022 69 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Bettina Billington holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bettina Billington

Dyktig - med stor D (anbefales)

Tannlege: Bettina Billington Skrevet

Hun er vennlig og tar seg tid. Forklarer hva hun gjør underveis. Snakker med meg som pasient og medmenneske. God faglig og dyktig håndverker, og får ting gjort når det trengs. Virker som hun gjør gode vurderinger på pasientens vegne, med dette mener jeg henvisninger osv.

Veldig fornøyd med denne tannlegen, anbefales på det sterkeste!

God tannlege

Tannlege: Bettina Billington Skrevet

Bettuna er en god tannlege, hun forklarer godt det hun gjør; hun er sympatisk, hyggelig og faglig dyktig. Jeg har brukt henne i mange år og vil fortsette med det til hun går av med pensjon! Anbefales!

Grundig og flink

Tannlege: Bettina Billington Skrevet

Har vært her en gang, etter at det var mange år siden sist jeg hadde vært hos tannlegen. Godt fornøyd. Hyggelig, grei, tok seg god tid - forklarte hva hun gjorde, og var forståelsesfull. Prisene virket og ok. Kan absolutt anbefales!

Forståelsesfull og ekstremt dyktig

Tannlege: Bettina Billington Skrevet

Bettina driver Vest Tannlegepraksis midt på Majorstua.
Jeg har ekstremt tannlegeskrekk. Da jeg endelig måtte gjøre noe så letet jeg lenge rundt og forhørte meg og ved en tilfeldighet traff jeg Bettina. Jeg kommer aldri til å bytte! En mer forståelsesfull tannlege finner du ikke.
Hun lytter til deg og forklarer hele tiden hva hun gjør. Usikkerhet er det verste som finnes hvis du har tannlegeskrekk. Hun snakker morsomt, sikkert fordi hun er fra Tyskland og det er sikkert derfor hun er så utrolig nøye og effektiv:)

Jeg har tilbrakt mange timer og tusenlapper der men jeg ville aldri lagt de igjen noe annet sted. Jeg vet ikke helt hvordan hun er prismessig men det bryr jeg meg egentlig ikke noe om for behandlingen hennes er uvurderlig.

Ordinær Undersøkelse: (inkl. 2 rtg bilder, fjerning av tannstein/tannrens og puss) 850.-