Bjørn Bauge

Telefonnummer55 59 59 6555 59 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 39 5054 Bergen
Bjørn Bauge holder til i Bergen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Bjørn Bauge

Den beste tannlege jeg kunne ha fått

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Jeg har gått hos tannlegen i over 20 år og er kjempefornøyd. Han er meget dyktig, blid og gjør alltid det beste for pasienten. Assistenten Linda er også positiv og blid.

Byens beste tannlege?

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Har hatt Bauge som tannlege i årevis og er kjempefornøyd. Han er hyggelig og gjør skikkelig godt arbeid. Jeg er egentlig livredd for å gå til tannlegen, men med denne tannlegen går det fint. Tannhelsesekretæren hans Linda er super. Blid og hyggelig, og får deg til å slappe av. De to er et skikkelig dreamteam!

Dyktig

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Hatt samme tannlegen i nesten 20 år og er svært fornøgd. Ikkje meir tannlegeskrekk her, nesten som det er kjekt å gå til den årlige tannlegekontrollen.

Den beste tannlegen

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Hadde tannlegeskrekk før kom til Bauge og Linda. Nå Er historien en helt annen.

Han er flink og berolige meg, og forteller hele tiden hva han skal gjøre. Er alltid forsiktig med borren.

Linda som er assistenten, er en hyggelig dame med et fint smil som er lett og snakke med. Flik å få deg til og tenke på andre ting enn tannlege ;-) Alltid i godt humør

Anbefalt tannlege!

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Profisjonell og meget flink tannlege med godt humør. Søt og hyggelig assistent hjelper selvfølgelig på! Prisen er ok når du ikkje trenger og komme tilbake og reklamere på dårlig arbeid.
For ein gongs skuld er det kjekt og gå til tannlegen!
Anbefaler dette teamet på det sterkeste og du vil garantert bli fornøyd.