Legegruppen Manglerud AS

Tlf: 22 75 77 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Legegruppen Manglerud AS

Flink og grundig lege

Lege: Nadim Latif Skrevet

Veldig i varetatt, oppmerksom, sympatisk,høflig imøtekommende. Anbefaler denne legen, undersøker deg godt og grundig. Glad jeg byttet fastlege nå,beste legen på mange år

Svært hyggelig, travel lege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Christine er den mest empatiske legen jeg har hatt. Hun tar alle små og store plager på alvor (iblant mer enn jeg bryr meg selv), og henviser villig videre dersom hun ikke kan gi et svar. Jeg opplever at hun alltid vil utelukke eventuell sykdom og komme til bunns i tvetydige problemer. Samtidig sier hun tydelig ifra når hun mener det ikke er grunn til å bekymre seg. Hun er blid og kjapp, ofte litt stressa og alltid forsinka, men evner likevel å få meg til å føle meg velkommen på hennes kontor hver gang. En dyktig, travel lege! Lang ventetid (ca. 3 uker) for å få time må medregnes.

Blid men fryktelig stresset og for sen

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Har hatt henne som lege ett par år nå. Førsteinntrykket mitt var bra. Følte og føler ennå at hun tar deg på alvor. Sender deg raskt videre til andre undersøkelser. Veldig synd at hun ALLTID er for sen. Minimum 30 minutter. Noenganger 1 time. Stresset og veldig opptatt av at tiden inne på kontoret skal overholdes(!) rart hun er forsinket egentlig. Jeg har ofte vært livredd etter å ha gått derifra. Tror jeg har kreft og det som verre er. På en måte er det jo bra at hun er nøye og det er bedre føre var, men kanskje dempe krisemaksimeringen littebitt. Hun har dessverre Lang ventetid på å få time.3-4 uker. Tror hun har for mange pasienter. Blid og hyggelig ellers:)

Veldig flink lege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Dette er en lege som virkelig tok meg på alvor. Hun lytter, er forståelsesfull, og jeg følte meg virkelig godt ivaretatt. Anbefales virkelig.

Nedlatende, arrogant og moraliserende

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

For lange timelister, bruker kort tid på pasientene. Følte meg misforstått. Ble møtt med spydige og frekke kommentarer, moraliserende holdninger og alt annet enn det jeg forventer av en lege. Ble helt satt ut og gikk hjem sint og forvirret. Bytter fastlege.