Legegruppen Manglerud

Telefonnummer22 75 77 9022 75 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av Legegruppen Manglerud

Arrogant og frekk

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg har hatt Latif som fastlege i snart to år, og var veldig fornøyd i begynnelsen. Men etterhvert så ble han bare mer og mer frekk. Man har lyst å gå gråtende ut av kontoret hans. Man gruer seg til å dra til han, og bare venter på frekke kommentarer fra han. Sier du at du føler deg dårlig, tror han du bare har psykiske problemer. ( helt til han ser at blodprøvene viser at man faktisk ikke er frisk ). Han burde virkelig skjerpe seg og passe på hvordan han snakker til pasientene sine. Ingen går til lege for moro skyld!

Veldig fornøyd !

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Min supre fastlege gjennom 3 år nå. Veldig grundig. Mer empatisk lege skal du lete lenge etter. Christine tar deg på alvor og bryr seg om deg. Som lege ser hun hele deg. Jeg føler meg alltid velkommen. At hun av og til er forsinket kommer av at hun er nøye med hver pasient, men det er det verdt å vente på.

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Dette er en lege som ser deg som individ og ikke kunn en av mange pasienter. Hun er omtenksom og kjærlig. Hun gir deg den tiden du trenger og gir alltid litt av seg selv. Dette er en lege som strekker seg for å møte dine behov. Dette er ikke bare min vurdering, men hele min familie er så fornøyd med henne som lege. Dersom det blir litt venting et det verdt det. For slik hun bruner god tid på meg kan det tenkes hun gjør med alle andre pasienter. Anbefales virkelig!

Flink og grundig lege

Lege: Nadim Latif Skrevet

Veldig i varetatt, oppmerksom, sympatisk,høflig imøtekommende. Anbefaler denne legen, undersøker deg godt og grundig. Glad jeg byttet fastlege nå,beste legen på mange år

Svært hyggelig, travel lege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Christine er den mest empatiske legen jeg har hatt. Hun tar alle små og store plager på alvor (iblant mer enn jeg bryr meg selv), og henviser villig videre dersom hun ikke kan gi et svar. Jeg opplever at hun alltid vil utelukke eventuell sykdom og komme til bunns i tvetydige problemer. Samtidig sier hun tydelig ifra når hun mener det ikke er grunn til å bekymre seg. Hun er blid og kjapp, ofte litt stressa og alltid forsinka, men evner likevel å få meg til å føle meg velkommen på hennes kontor hver gang. En dyktig, travel lege! Lang ventetid (ca. 3 uker) for å få time må medregnes.