Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Lite kunnskapsrik

Lege: Mary Dayana Ragulan Skrevet

Byttet til henne fra en annen fastlege på samme legekontor. Ragulan lytter og er forståelsesfull men det er sjelden det fører frem. Hun gjør lite for å hjelpe. Jeg må ha googlet meg frem til en løsning eller komme med konkret forslag til akkurat hvor jeg vil henvises for å få noe hjelp. Ofte kan jeg mer om problemstillingen en henne.
Jeg må være min egen lege og det har jeg jo ikke kompetanse til.

Sliten og nedlatende

Lege: Nadim Latif Skrevet

Når jeg flyttet til Oslo og fikk Latif som fastlege var jeg veldig fornøyd. Han var oppmerksom og grundig. De siste årene har han endret adferd og oversett mange signaler som kunne ha hjulpet meg. Når jeg fikk hjernerystelse var han nedlatende fordi jeg hadde for sakte tilfriskning i hans øyne.
Året etter fikk jeg en «kræsj», siden blodprøvene var fine ville han ikke sykemelde meg og hevdet jeg ikke var syk. Ikke før jeg hadde med støtte fra arbeidsgiver gikk han med på å henvise til utredning. Byttet fastlege raskt.

Dyktig og engasjert

Lege: Mary Dayana Ragulan Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg har Dr. Ragulan som fastlege! Hun er fleksibel, svarer raskt og er flink til å lytte. Føler alltid at jeg blir godt ivaretatt hos henne, jeg blir sett og tatt på alvor.

Nøye og kunnskapsfull

Lege: Nadim Latif Skrevet

Nadim er kanskje ikke den mest tradisjonelle legen i den form av at han ikke er veldig reservert, men etter hva jeg har opplevd, er han en dyktig lege.

Han henviser alltid videre dersom det er noe tvil, og har egenskapen til å anerkjenne usikkerhet og forsøke å løse problemene man opplever.

Veldig fornøyd

Lege: Mary Dayana Ragulan Skrevet

Vært mange ganger hos henne og hatt henne som fastlege i flere år. Veldig fornøyd og hun hører på meg.