Legegruppen Manglerud

Telefonnummer22 75 77 9022 75 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av Legegruppen Manglerud

Den komplette, fantastiske lege.

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Den komplette, fantastiske lege! En som virkelig står på for deg. Gjør alt som er nødvendig. Gir av seg selv, lytter til pasienten og ønsker at du skal bli frisk.

Veldig glad for at jeg er hennes pasient.

Flink lege!

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Endelig har jeg kommet til en lege jeg føler respekterer meg som menneske. Hun tar alt på alvor og er seriøs. Jeg føler meg alltid bedre etter å ha vært hos henne.

Jeg er en person som er ofte nervøs og veldig redd av meg, så det var veldig betryggende å dra til henne:)

Fantastisk kvinne:)

Endelig en lege som tok meg seriøst

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Jeg byttet til Christine fra en annen fastlege som nok har vært noen år for lenge i gamet. Jeg trengte noen som tok meg på alvor etter at jeg hadde hatt to Missed abortions ila ett halvt år. Hun møtte meg med respekt og tok meg, og mine bekymringer på alvor. Noe som var nødvendig i min situasjon, og som bidro til å senke mitt stressnivå. Jeg er overbevist om at den oppfølgingen jeg har fått er en viktig faktor som har ført til at jeg nå er over tre måneder gravid. En stor takk til Christine!

Meget fornøyd

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Min opplevelse med Christine har kun vært positiv. Hun er utrolig snill, forståelsesfull og hjelpsom. Svært flink fastlege som tar evt symptomer veldig på alvor og tar nøvendige undersøkelser . Blir evt videresendt til spesialist hvis det er nødvendig. Føler at hun virkelig bryr seg om pasientene.

Trygg, erfaren og dyktig

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Føler meg godt ivaretatt av Løvland. Får god forklaring på hans vurdering av tilstand, forslag til evt behandling og videre oppfølging på en forståelig måte. Alltid i godt humør og gir inntrykk av å ha overskudd til pasienten. Ventetid ved timebestilling er rimelig, og kontoret er flinke til å finne en akuttime de få gangene det er nødvendig.