Mary Dayana Ragulan

Autorisasjon (2017)

Mary Dayana Ragulan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mary Dayana Ragulan

Lite kunnskapsrik

Byttet til henne fra en annen fastlege på samme legekontor. Ragulan lytter og er forståelsesfull men det er sjelden det fører frem. Hun gjør lite for å hjelpe. Jeg må ha googlet meg frem til en løsning eller komme med konkret forslag til akkurat hvor jeg vil henvises for å få noe hjelp. Ofte kan jeg mer om problemstillingen en henne.
Jeg må være min egen lege og det har jeg jo ikke kompetanse til.

Dyktig og engasjert

Jeg er veldig glad for at jeg har Dr. Ragulan som fastlege! Hun er fleksibel, svarer raskt og er flink til å lytte. Føler alltid at jeg blir godt ivaretatt hos henne, jeg blir sett og tatt på alvor.

Veldig fornøyd

Vært mange ganger hos henne og hatt henne som fastlege i flere år. Veldig fornøyd og hun hører på meg.

Tar deg på alvor og lytter til deg.

Mary er den beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar meg på alvor, lytter til det jeg sier og følger alltid opp alt hun skal følge opp. Har alltid følt meg veldig ivaretatt! Jeg synes det er fryktelig trist å måtte bytte pga. flytting. Jeg kan på det sterkeste anbefale Mary til alle som ønsker en utrolig bra fastlege!

Forsinkelsen gikk ut over pasienten.

Dayana Ragulan er en fornuftig fastlege, men da jeg måtte til hennes vikar forsvant all min tillitt til legen. I denne praksisen har det dessverre vært mange vikarer siden jeg begynte som pasient i 2015. Etter en hasteinneggelse i sykehus med blålys før ferien med mistanke om alvorlig sykdom var vikaren ikke interessert i å lese epikrise fra ous. Det var ikke hennes oppgave å følge meg opp. Fikk beskjed da jeg kom inn på kontoret hennes om å være rask da hun var 40 minutter på overtid. Fikk en sykemelding på 50%, og sa deretter at timen var over. Jeg var inne i 5 min. Hun var sur og en smule arrogant.
Jeg så dessverre ingen annen mulighet enn å få ny fastlege.