Harald Eik Løvland

Ingen på venteliste

Harald Eik Løvland er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Eik Løvland

Oversett

Opplever å ikke bli hørt og tatt seriøst, blir bedt om å søke hjelp andre steder. God takk til resepsjonisten som kommuniserer dårlig og som overhodet ikke har intr i å hjelpe meg som pasient. Opplever at jeg blir nedsnakket til og nesten sett på som dum som i det hele tatt ber om hjelp. Spesielt under Coronatider er det rart man ikke kan bli hørt ordentlig via en E konsultasjon. Legen visste ikke hva jeg trengte hjelp med, og gadd ikke bry seg om det heller. Takk for super hjelp. Har nå byttet fastlege og kommer neppe tilbake.

Det som kan bli bedre: Evne til å ville hjelpe. Kommunikasjon. Tips til hvordan pasient kan få hjelp. Ikke avvise pasient. Mer omsorg og tanke i kommunikasjon.

Super lege

Han er veldig dyktig, og er absolutt en fantastisk lege:) han er flink på å høre på pasientene og komme med løsninger.

Dyktig

Har fått stor tillit til Løvland. Han er rett på sak, presis, effektiv og kompetent. Midt i blinken om man ikke er ute etter "snikksnakk".

Trygg, erfaren og dyktig

Føler meg godt ivaretatt av Løvland. Får god forklaring på hans vurdering av tilstand, forslag til evt behandling og videre oppfølging på en forståelig måte. Alltid i godt humør og gir inntrykk av å ha overskudd til pasienten. Ventetid ved timebestilling er rimelig, og kontoret er flinke til å finne en akuttime de få gangene det er nødvendig.

Nedlatende, arrogant og moraliserende

For lange timelister, bruker kort tid på pasientene. Følte meg misforstått. Ble møtt med spydige og frekke kommentarer, moraliserende holdninger og alt annet enn det jeg forventer av en lege. Ble helt satt ut og gikk hjem sint og forvirret. Bytter fastlege.