Harald Eik Løvland

Plogveien 6 0679 Oslo
Harald Eik Løvland er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Eik Løvland

Dr. Løvland

Han er en fantastisk dyktig og en lyttende lege som jeg har 100 % tillitt til. Vel så må vi vente, men det er for at han faktisk tar seg tid til og snakke med meg.

Dårlig.

Løvland har vært min lege siden tidlig nittitallet. Jeg har en stund nå slitt med mye sykdomsplager, men får beskjed om at det er ingen grunn til at en så ung person skal være syk, så jeg føler meg ikke hørt eller tatt seriøst. I tillegg må man alltid vente mellom ihvertfall 30-60 minutter på venterommet. Og da man først kommer inn til legen, og ikke får stort mer enn 5 minutter, så bruker han gjerne tiden på å snakke, og da får jeg ikke spurt om det jeg faktisk kom for. Svært skuffet, så nå bytter jeg fastlege.

Arrogant

Jeg venter alltid! Han er alltid forsinket. Vel inne bruker han alt for mye tid på å si lite. Han skravler om uvesentlige ting som ikke har noe med saken å gjøre. Og en gang jeg hadde ventet i 20 minutter kom han ut, forsvant, og kom tilbake 25 minutter senere med en kaffekopp. Hvem behandler andres tid sånn?

flink lege- for dårlig tid og kontroll.

Langt ventetid, måte avlyse to ganger fordi han kom for sent, på grunn av han tok imot for mange pasienter.

I tillegg måte jeg betaler for en time jeg hadde bestilt, da sekretærene sa at jeg hadde en avtale en time tidligere. (Elendig service).

Bra lege!

God lege man kan stole 100% på. Faglig og menneskelig dyktig. Men dette blir dessverre noen ganger overskygget av enkelte sekretærer der som er veldig lite imøtekommende, og som setter spørsmålstegn ved hvor syk er du egentlig? Har ved flere anledninger blitt avvist, selv med små barn, på tross av at de har såkalt akutte timer som du kan bestille. Virker som det er altfor mange pasienter pr lege og har flere ganger ventet over 1 time før jeg får komme inn. Men fordi legen er så dyktig trekker jeg ikke mer enn en stjerne