Harald Eik Løvland

Legegruppen Manglerud AS Mann, 59 år

Autorisert1985
Ledige plasser 9 av 2200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legegruppen Manglerud AS
Plogveien 6 0679 Oslo
Harald Eik Løvland er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Eik Løvland

IKKE SETT OG FORSTÅTT!

Denne legen fikk meg til å føle meg værre når jeg gikk ut fra kontoret hans en før jeg gikk inn. Jeg gikk ut med følelsen av å ikke ha blitt hørt og forstått. Litt på en sånn måte at jeg ikke var så syk som jeg beskrev at jeg var. Jeg fikk bare beskje om at jeg er ung, og trenger ikke bekymre meg. Sånn skal det ikke være! Jeg har vært syk i 4 år og det og bli tatt på alvor i en sårbar periode det er alfa omega. Jeg anbefaler ikke denne legen til noen. Han kom med mye kunnskap om alt han har lært,og jeg kom ikke frem til ordet. Vi har en kort tid inne på kontoret, og der følte jg også at han ville kunn høre sin egen stemme. Not good :`/

Dr. Løvland

Han er en fantastisk dyktig og en lyttende lege som jeg har 100 % tillitt til. Vel så må vi vente, men det er for at han faktisk tar seg tid til og snakke med meg.

Dårlig.

Løvland har vært min lege siden tidlig nittitallet. Jeg har en stund nå slitt med mye sykdomsplager, men får beskjed om at det er ingen grunn til at en så ung person skal være syk, så jeg føler meg ikke hørt eller tatt seriøst. I tillegg må man alltid vente mellom ihvertfall 30-60 minutter på venterommet. Og da man først kommer inn til legen, og ikke får stort mer enn 5 minutter, så bruker han gjerne tiden på å snakke, og da får jeg ikke spurt om det jeg faktisk kom for. Svært skuffet, så nå bytter jeg fastlege.

Arrogant

Jeg venter alltid! Han er alltid forsinket. Vel inne bruker han alt for mye tid på å si lite. Han skravler om uvesentlige ting som ikke har noe med saken å gjøre. Og en gang jeg hadde ventet i 20 minutter kom han ut, forsvant, og kom tilbake 25 minutter senere med en kaffekopp. Hvem behandler andres tid sånn?

flink lege- for dårlig tid og kontroll.

Langt ventetid, måte avlyse to ganger fordi han kom for sent, på grunn av han tok imot for mange pasienter.

I tillegg måte jeg betaler for en time jeg hadde bestilt, da sekretærene sa at jeg hadde en avtale en time tidligere. (Elendig service).