Tannlege Svendsrud

Tannlege Svendsrud holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Svendsrud

Kurert tannlegeskrekk

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Jeg hadde grudd meg til tannlegebesøk i nesten 10 år. Etter kom i kontakt med Erik, er skrekken helt borte. Ordnet enkelt opp i de hullene som var, og anbefalte meg også en reguleringstannlege jeg kunne bruke for å rette opp noen skjevheter. Nå går jeg til tannteknikker noen ganger i året, og har Oslos reneste og retteste tenner :-)

Mer selger enn tannlege

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Rolig og behagelig tannlege, men svært opptatt av å selge kosmetiske tjenester for tennene. Ikke helt vanlig å tilby en på over 50 tannregulering for noen få skjevheter, eller hva med sliping, skallfasetter osv. Aldri vært misfornøyd med tennene før jeg begynte å bruke denne tannlegen. Har nå sluttet.

Veldig profesjonell

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Etter mange år uten å ha oppsøkt tannlege pga moderat tannlegeskrekk tok jeg mot til meg og bestille time hos Svendsrud etter å ha sett annonse på nettet. Fra første stund ble jeg ivaretatt som pasient på en meget profesjonell og respektfull måte. Tannlege Svendsrud brukte mye tid på å forklare behandlingsopplegg og videre oppfølging med tannpleier (som også er veldig hyggelig). Jeg fikk med egen perm med detaljert beskrivelse av behandlingsopplegg. Alt skjer med moderne utstyr. Det er bare å glemme barndommens skrekkopplevelser fra ulike skoletannleger.

Enkelt å parkere rett utenfor, eller komme via trikk.

Jeg er nå kvitt tannlegeskrekken 100% og går regelmessig til tannpleier på samme kontor. Blir like godt ivaretatt som pasient hver gang.

Flink tannlege som gir godt med informasjon

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Har vært hos Svendsrud flere ganger og han er dyktig og kunnskapsrik. Han henter opp røntgen på skjerm foran deg og viser deg eventuelle feil og forklarer gjerne ytterligere hvis man spør. Klinikken er liten og de som jobber der er vennlige.

Bruker skremme taktikk

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Jeg hadde vanlig kontroll hos Erik Svendsrud. Han sa at tennene mine var fine og at jeg trengte ikke å gjøre noe med det. Men samtidig foreslo han at jeg kan vurdere noen forskjellige behandlinger, og ga meg en mappe med informasjon om de dårlige tingene som kan skje hvis jeg ikke vil å ha disse behandlingene. Jeg følte meg ikke komfortabel med dette skremme taktikk. Enten trenger man behandling, eller ikke. Jeg gikk til en annen tannlege og hun sa at tennene mine var perfekt, at jeg hadde ingenting å bekymre seg for.