Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Hyggelig lege, men kanskje ikke den ypperste faglig sett

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Stort sett fornøyd med Helberg. Han er vennlig, løsningsorientert og ganske effektiv. Har enkelte ganger stusset på at han hopper litt raskt til konklusjoner, men han er i det minste handlingsorientert. Faglig sett virker han midt på treet.

Ok

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Trivelig fyr, lett å få time hos. Aldri måttet vente lenge. Han en hyggelig og folkelig fyr, men kan kanskje dra konklusjoner litt raskt og noen ganger føles det litt som han bare ønsker å bli ferdig. Timene virker derfor noen ganger litt uproduktive, og jeg sitter igjen med følelsen av at jeg egentlig ikke fikk noe hjelp med mindre jeg kommer med veldig konkrete plager. Tror ikke man skal ha mer enn ett problem når man drar dit, for når første problem er tatt opp og diskutert virker det som om timen er ferdig og dett var dett. Kan kanskje noen ganger virke litt nedlatende, men tror nok ikke det er meningen.

Helt ok

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Det er mye positivt å si om denne legen, mer så enn negativt. I motsetning til sin kollega av det mere arrogante og nok sikkert mere faglig kompetent, så snakker Dr Helgberg til deg som at du er en mann med noe på hjertet og et problem. Dessverre kommer han til kort når problemet/sykdommen er mere intrikat, og kan lite gjøre annet enn å være en samtalepartner og møtene blir desto mere uproduktive jo lenger ut man kommer i de.
Jeg ble behandlet av rikshospitalet, og ble dyttet frem og tilbake av en allmennlege og et dusinvis ulike leger "der oppe". Alt av spm ang min lidelse, mine symptomer fikk jeg strikt beskjed om å ta opp med dem, og rett ut sa at dette ville ikke han blande seg i. Latterlig utsagn av en som håver inn 3 normale arbeidslønner på 1 mnd, poenget mitt er at man er der for å hjelpe og bistå. Kan man ikke hjelpe så bistår man.
Mest positive er at han ser deg som et menneske, å evner sette seg inn i at du sliter med noe.. Men med hva, der kommer det nok heller litt til kort.
For øvrig er jentene som sitter å tar prøver å i skranken helt super! Effektive, hyggelige og imøtekommende.

Ikke bra

Lege: Steinar Helberg Skrevet

nedlatende, svarer ikke på spørsmål, får ikke den hjelpen jeg trenger.
Sier man får time på dagen, tok 2 uker før jeg fikk time.
Lite hyggelig, viker ikke som han har peiling.
Ubehagelig å gå til.

Ærlig og rett på sak, anbefales!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg har hatt Steinar i fastlege i ett år, og kan trygt anbefale han videre til deg som ønsker høy tilgjengelighet, direkte tilbakemelding og et innbydende legesenter.

Derimot, for deg som bare er ut etter en samtalepartner, i håp om sykmelding fordi hverdagen ikke følger ditt tempo, da kan du kan lete andre steder. Steinars handlekraft og hurtig henvisning til sykehus, reddet meg fra et lengre sykefravær.

Herlig kar med glimt i øyet!