Christiania Medisinske Senter AS

Skippergt 33 III 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Christiania Medisinske Senter AS

Flott og omsorgsfull lege

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Har aldri vært så fornøyd med fastlegen min som jeg er nå. Sundvor er omsorgsfull, empatisk og forståelsesfull. Man føler seg aldri dømt, noe som for meg er veldig viktig. I tilleg gjør hun jobben sin grundig, i motsetning til andre leger der du føler at de helst vil ha deg ut av kontoret så fort som mulig.

Engasjert lege!

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Dr. Sundvor er en lege som strekker seg mye lenger enn det som kan forventes ved et legebesøk. Hun snur seg rundt og fikser på et blunk uforutsette behov du for eksempel glemte å gi beskjed om når du bestilte time. Det er kort ventetid ved bestilling og du møter en engasjert og tilstedeværende lege under legetimen. Dr. Sundvor er hyggelig og profesjonell og tar ekstra gordt vare på pasientene sine ( i forhold til andre leger). Hadde så lyst å gi henne skrøyten hun fortjener!

Ikke fornøyd.

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Synes hun ikke følger bra nok opp.
Jeg ba hun sende henvisning til operasjon.
Da fikk jeg til svar jeg ikke var prioritert noe jeg nettopp var .
Er ikke hun som avgjør det.
Jeg kommer nok til og bytte henne ut utfra flere hendelser.

Dyktig lege!

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Veldig fornøyd! Føler at hun tar seg tid til å lytte og at hun tar på alvor og stoler på mine egne vurderinger om egen kropp og evt sykdom.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Hun husker alle pasientene sine, og hva som feiler dem, hun følger opp hver pasient indivuelt og har virkelig greie på hvordan kroppen virker, sykdommer og holder seg alltid oppdatert. Dessuten har hun en perfekt personlighet for å være fastlege, streng når det trengs og glad og munter når det trengs. Tar alle symptomer på alvor og har en genuin selvfølelse som bygger på hvor bra pasientene gjør det medisinsk i alle ender medisinskeproblemstillinger.