Christiania Medisinske Senter AS

Skippergt 33 III 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Christiania Medisinske Senter AS

Anbefales IKKE!

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Dette er en fastlege som verken viser empati eller lyst til å hjelpe pasientene sine. Jeg har selv hatt henne som fastlege i flere år, og heldigvis ikke vært i behov av så mye hjelp fra henne. Men de gangene jeg har vært hos henne føler jeg at mine problemer blir bagatellisert og ikke tatt på alvor. Hun henviser sjelden videre, og gjør minst mulig for pasientene sine...

Trygg og lyttende

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Dr. Sundvor er trygg,lyttende og balanserer godt mellom selv å ta vurderingen og henvise til spesialist når det fremstår som hensiktsmessig. Min erfaring er at henvendelser besvares raskt. Jeg har hatt henne som fastlege i 20 år.

Grundig, ærlig og direkte.

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Det er ikke noe tull her, rett på sak!
Hun ser deg og tar deg på alvor! Anbefaler på det sterkeste om du liker null tull, pur dyktighet og masse medmenneskelighet!

Avvisende men hyggelig

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Veldig hyggelig, men skulle ønske at hun var mer tålmodig og lyttet mer til pasienten. Skulle gjerne fått mer informasjon og følelsen at hun brukte tilstrekkelig tid på deg. Gir heldigvis viderehenvisning til spesialister når det er noe som plager deg stort.

Den beste legen - faglig dyktig og snill

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg har hatt dr. Sundvor som lege i nesten 8 år. Hun tenker høyt og jeg får ta del i hennes faglige nysgjerrighet og hennes måte å finne symptomer og utelukke sykdommer på. Det synes jeg er utrolig morsomt og interessant. Hun er et herlig menneske, forståelsesfull og morsom. Men hun er heller ikke redd for å si fra hva hun mener og er rett på sak. Hun er effektiv og samtidig vet akkurat når hun må bruke litt ekstra tid. Jeg anbefaler henne sterkt til alle som måtte trenge en faglig dyktig og snill lege. Hun er flink med gravide og beroliger dem, hun har stor forståelse for arbeidere og deres utfordringer på jobb, hun er morsom og snill med barn, og hun tar sin tid med eldre.