Christiania Medisinske Senter AS

Skippergt 33 III 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Christiania Medisinske Senter AS

FAGLIG STERK OG IMØTEKOMMENDE

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

En superduper fastlege i mine øyne.
Vært min fastlege 11 år❤
Anbefales på det varmeste!!!
Må aldri vente lenge for å få time.
Resepter ordnes også enkelt og greit via egen side( såfremt medisin/preparatet er foreskrevet tidligere , fungerer godt om man ikke har time/konsultasjon.

Oppmuntrende og positiv

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

En dyktig og pålitelig lege som man har tiltro til. Jeg har grunnleggende legeskrekk men klarer å forholde meg til Sundvor. Har hatt vedkommende først som bedriftslege og senere som fastlege i mange år. Eneste problem er at kontoret hennes er litt vanskelig tilgjengelig.

God tilgjengelighet

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

I hovedsak legen for deg som snakker mandarin eller er veldig tydelig i dine ønsker og behov. Har fungert bra for meg, men mindre bra for min kone. I etterkant har vi funnet ut at ho burde ha sendt flere henvisninger enn ho har gjort.

Fantastisk!

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg har hatt doktor Sundvor som min fastlege i 12 år, men må dessverre bytte nå pga flytting. Hun har vært en fantastisk lege fra dag 1. Jeg har alltid fått time på dagen dersom det har vært akutt. For "ordinær" legetime er det heller aldri lang ventetid.

Sundvor har alltid møtt meg på en positiv måte, og vært interessert i meg som person og spurt om livet, i tillegg til årsaken til at jeg har vært der. Jeg har i perioder vært der mye, og har aldri opplevd noe negativt fra henne.

Det kan av og til være en del forsinkelser, men, da jeg har vært alvorlig syk og selv forårsaket forsinkelser for andre, tar jeg dette med knusende ro da jeg har tillit til at Sundvor bruker den tiden det kreves til å ivareta sine pasienter på best mulig måte før hun lar de slippe ut av kontoret.

Sundvor er faglig dyktig, har humor og sier ifra på en tydelig måte om hva hun tenker.

Når Sundvor har vært borte har hun alltid sørget for vikarer at samme kaliber som henne selv, og det har vært svært dyktige vikarer jeg har møtt i hennes fravær.

Sundvor anbefales på det sterkeste, og det er med tungt hjerte jeg nå må finne meg fastlege i en ny by.

Veldig dyktig

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Sundvor i 10 år. Hun er faglig dyktig og flink til å følge opp. God til å forklare og hun har en direkte stil, noe som passer meg bra. Hun er stort sett alltid i godt i godt hummør.