Christiania Medisinske Senter AS

Skippergt 33 III 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Christiania Medisinske Senter AS

En god fastlege!

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg har vært pasient hos dr Sundvor i mange år. Jeg opplever henne som engasjert, grundig, intelligent, løsningsorientert og medfølende. Jeg har alltid følt at hun forstår helheten i problemene. Hun henviser videre med en gang det er behov. Hun behandler meg som en likeverdig. Jeg er så glad for at jeg har en fastlege som dr Sundvor, som er så fokusert på å finne de beste løsningene, og som ser meg som et menneske, ikke bare som en vandrende diagnose. Hun har sans for humor og hun er ærlig. Jeg er så godt ivaretatt, og er kjempefornøyd!

Uffameg

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg følte meg ikke forstått og fikk ikke hjelp til å løse mitt problem. Alle kan ha en dårlig dag, men som lege må man tenke på at pasient er der for å få hjelpe.

dårlige kommunikasjonsferdigheter

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg har sett denne legen fra sine gode sier: imøtekommende, grundig og gir pasient en følelse av å bli sett. Men nå har jeg dessverre møtt de sidene som beskrives i andre mindre positive anmeldelser. Hun var kort, og hadde en kommunikasjon som ikke var god. Jeg ble regelrett irettesatt og gikk gråtende ut fra kontoret hennes i dag.

Trygg, profesjonell og hyggelig

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg har gått til Fuk-Tai Poon Sundvor i noen år, og har alltid blitt tatt imot på en profesjonell og god måte. Hun er alltid hyggelig, og jeg føler at hun tar mine bekymringer på største alvor. I motsetning til tidligere fastleger jeg har hatt, er hun aktivt med på å foreslå nødvendige, rutineundersøkelser som man kanskje kvier seg for selv å bestille time for. Selv om det kan virke litt for pågående for noen, opplever jeg det likevel som positivt, i og med at dette er undersøkelser man ofte utsetter lenger enn man burde. Om noe trekker ned, så må det være at det er travelt på kontoret, og at jeg gjerne skulle ha hatt muligheten for av og til å ha konsultasjon over telefon.

Jeg er fornøyd

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg var tungpustet, og det ble tatt spirometriprøver, og sendt rekvisisjon til spesialist samme dag. Rask og profesjonell.