Christiania Medisinske Senter AS

Skippergt 33 III 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Christiania Medisinske Senter AS

Den dårligste legen jeg har hatt

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Jeg og forloveden min dro til henne kort tid etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Hun var hyggelig til å starte med, men når det kom fram at vi var forlovet og ikke gift (før neste høst) endret alt seg, og det første hun spurte om var om jeg ville ta det bort. Abort for min del er helt uaktuelt, og jeg syntes det var veldig ubehagelig at hun spurte. Hun sendte henvisning til ultralyd, men den var så ufullstendig at sykehuset ringte meg og lurte på om jeg kunne gi de litt informasjon. Hun spurte ikke om det var noe vi lurte på, ikke hvordan formen min var og sendte oss hjem.

Fornøyd

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Har vært på timer hos henne flere ganger. Hun er flink lege men stortsett så er det forsinkelser som er irriterende. hadde satt stor pris på om hun inkaller pasienten sin på avtalt tid!!!!

Samtidig må jeg gi ros til sekretæren som har alltid vært hyggelig og hjelpsom og yter bra service.

Samlet vurdering : fornøyd :)

En god lege..

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Ga meg god tid og spurte aktuelle spørsmål for å kartlegge diagnosen. Setter stor pris på at legen på ingen måte ga tegn til at hun er lite tid. Jeg fikk snakka fritt og forklart det jeg kunne. Hun kom med saklig løsninger..
Sekretær på resepsjon/lab var også veldig flink. Ble behandlet godt og ble tatt vare på mens jeg skulle gi noen prøver. Alt i alt begge lege og sekretær var veldig flinke :)

Burde heller jobbet med forskning

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Det har vært et anstrengende lege-pasient forhold hele veien. Jeg sliter psykisk og ble fortalt at "ikke alle leger er interessert i din diagnose, vet du" da jeg ba om psykologisk hjelp. Hun har også vært ganske frekk "er det deg igjen, da?" når jeg kommer til avtalt time. Hun sa også at "du må ikke tro at vi leger er guder, vi er bare mennesker"- helt sjokkerende- jeg kom til henne fordi jeg hadde hørt hun var lyttende. Istedet for å undersøke meg ordentlig ble jeg avfeid med "du er bare nervøs", og etter en tid ble jeg diagnostisert med cøliaki, depresjon og angst. Skremmende.

Super fastlege!

Lege: Fuk-Tai Poon Sundvor Skrevet

Dr. Sundvor er hyggelig, proff og seriøs. En føler seg godt ivaretatt av henne. Heldige meg som har henne som fastlege!