Hjellen 9 Tannklinikk

Hjellen 9 Tannklinikk holder til i Skien

Siste vurderinger av Hjellen 9 Tannklinikk

Flink og behagelig

Tannlege: Gaute Meum Byrkjeflot Skrevet

Veldig fornøyd: flink, behagelig og gir nyttig informasjon! Forteller hver gang om hva som evt må gjøres og hvorfor, ikke for grundige men lett å forstå. Blid! Kommer presis inn til timen.

Den beste tannlegen jeg har møtt!

Tannlege: Gaute Meum Byrkjeflot Skrevet

Dyktig, empatisk, forsiktig og aldri forsinket.
Han gjør alltid sitt beste for å gjøre behandlingen så smertefri og skånsom som mulig. Jeg er ikke lengre redd for å gå til tannlegen.
Anbefales!

En fantastisk tannlege

Tannlege: Hans Henrik jr. Nøstdahl Skrevet

Dette er virkelig en fantastisk tannlege. Kan anbefales til alle med tannlegeskrekk! Jeg hadde MYE å fikse på tennene, og han hjalp meg veldig mye. Har nå flyttet 3 timer unna, og savner han. Har ikke funnnet noen tilsvarende tannlege noe sted. Han har god tid, forklarer alltid hva han gjør og hvorfor han gjør det. Han ringte meg til og med et par ganger for å høre hvordan det gikk, fordi jeg hadde hatt store smerter. En meget seriøs, dyktig og pålitelig tannlege.

Favoritt

Tannlege: Hans Henrik jr. Nøstdahl Skrevet

Hans Henrik jr har fått meg til å stole på tannleger igjen. Han viser omsorg og forståelse for pasienter med "skrekken". Han forklarer alltid hva han gjør og ønsker aldri at pasienten skal ha det vondt. Han er svært nøye og jeg har min fulle tillit til han.
Utstyret som benyttes ved denne tannklinikken er førsteklasses. De har til og med en datastyrt sprøyte som kun lokalbedøver en enkelt tann så man slipper å gå med lammelse i ansiktet i flere timer etterpå. I tillegg kjenner man ikke at den blir satt en gang (som vanlige sprøyter). Hans Henrik JR anbefales på det varmeste til alle som verdsetter en dyktig tannlege som også setter pasienten høyt i fokus.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Hans Henrik jr. Nøstdahl Skrevet

Veldig profesjonelt, han er veldig flink og det virker som om han vet hva han driver med. Ellers er stedet ordentlig og fint, veldig fokus på renslighet.