Tøyen legekontor

Åkebergveien 32A 0650 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tøyen legekontor

Uoppmerksom og opptatt

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Jeg opplever legen som opptatt og uinteressert, han får ikke med seg beskjeder som er gitt flere ganger, svarer ufullstendig på henvendelser og viser liten forståelse for sykdommen jeg har.

Trykt

Snill og oppdatert lege
Jeg har hatt denne legen over noe tid. Er svært fornøyd med legen, han har fulgt meg opp veldig nøye, og fått meg til å ha en smertefri hverdag. Utrolig kunnskapsrik.
Dette er en oppdatert legekontor, de svarer meget rask på elektroniske forespørsler.
Han kan jeg anbefale på det sterkeste!

Ikke å anbefale

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har vært innom her rundt 10 ganger og nå skifter jeg. Har fra start følt at det var om å gjort å få meg raskest mulig ut. Opplevd flere ganger at timen er 30 min forsinket eller blir avlyst uten å gi beskjed.
Føler at plagene mine bagatelliseres og at det er like greit å bare dra. Har sikkert altfor mye å gjøre osv, men dette er ikke bra nok fra en fastlege. Skjønner ikke hvor alle disse positive anmeldelsene kommer fra, var derfor jeg valgte denne legen.
Har hatt en dårlig opplevelse her og vil ikke anbefale videre.

Opptatt og uinteressert

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Det har vært veldig vanskelig å fått tak i legekontoret på telefon. Veldig ofte opptatt.

Virker som om legen bare vil få deg vekk så fort som mulig

Trygg, lyttende og effektiv

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

De siste 2 årene har jeg vært innom legekontoret oftere enn før med diverse plager. Jeg opplever at Zaidi får med seg alt, er oppriktig interessert og gir fornuftige henvisninger slik at jeg blir fulgt opp. Anbefales varmt.