Tøyen legekontor

Åkebergveien 32A 0650 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tøyen legekontor

Verste lege jeg har hatt

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Et mareritt å skifte til denne legen:

1. Jeg har gått på antipsykotiske medisiner i 5-6 år og har hatt stående resepter slik at jeg slipper å fornye for hver gang jeg henter ut medisiner. Legen insisterte på å få journaler fra alle min tidligere leger før han ga ny resept. Noe jeg måtte hente selv. Når journaler var innhentet klaget han over at det ikke var oppgitt "kode" for hvorfor jeg fikk medisinen (regner med at han siktet til DIC kode). Dette er jo ikke noe jeg har noe kontroll over, men det viste han ingen forståelse for. Jeg opplevde IKKE at legen stolte på meg overhodet. Han sådde sterk tvil om jeg skulle fortsette å få medisinen som har hjulpet meg med angst i flere år (medisiner som ikke har noe gateverdi. For orden skyld vil jeg nevne at jeg er sykepleier selv). Dette skapte selvfølgelig betydelig angst hos meg. Når jeg endelig fikk kranglet meg til å få medisinen jeg hadde gått på i 5-6 år hadde han redusert antallet tabletter jeg kunne ta daglig med 75 %; uten å fortelle meg det.

2. Legekontoret er ikke en del av Helsenorge.no, men har eget system for time- og reseptbestilling. Når jeg ikke fikk opprettet bruker i dette systemet (jeg er over gjennomsnittet kyndig med PC og internett) skyldte de først på meg og så på mobil-leverandøren min ?!? På spørsmål om sekretæren hadde fått opplæring i deres eget time- og reseptbestilling system var svaret nei.

3. Også sekretæren var problematisk da hen ikke fulgte opp avtaler om tilbakeringing eller holdt andre avtaler.

Jeg har hatt flere ting jeg ønsket å ta opp med lege (som kreft-screening f.eks), men har ikke våget, da jeg har null tillitt til ham. Jeg advarer oppriktig mot å velge denne legen. Jeg unner ingen andre den frykt og angst jeg fikk av å gå til ham.

STYR UNNA!!!

Flink lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Dette er en veldig allright lege. Han er hyggelig, god på å lytte og har god kunnskap. Jeg har alltid fått god hjelp og føler aldri no stress ved å oppsøke legekontoret.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har hatt Dr.Zaidi i flere år nå og har tre barn som også har han som fastlege. Veldig fornøyd med han.
Han er kunnskapsrik og fagelig dyktig. Bruker god tid med barn. Rask til å henvise videre.Har bare positive ting å si om Dr.zaidi. Anbefaler han på det varmeste.

Upålitlig og upersonlig

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Bestilte time på nett. Møtte opp på legekontoret, men da ringte de på telefonen og sa at timen var på nett.
Dette var helt tydelig i beskrivelsen på bestillingen at ikke var en sak som var mulig å ta over nett.
De velger altså å ta en "ikke på nett"-sak over nett. Og ved å si ifra 10 minutter før timen.
Så, om du har jobb du må ta fri fra eller andre aktiviteter du må ta fri fra på dagtid, anbefales ikke denne legen.
Om du aldri går til legen anbefales denne legen. Da er det bedre plass hos de gode legene til oss andre.

Tidligere har det vært minimalt med oppfølging eller hjelp.
Lite behjelpelig med psykisk helse. Lite forståelse.

Veldig trygg og kunnskap rik lege å komme til.

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har hatt Dr.zaidi i flere år nå, etter at min gamle fastlege gikk av med pensjon. Makan til kunnskapsrik og empatisk lege skal man lete lenge etter. Jeg har fått utrolig god hjelp fra Dr.zaidi. Han har hjulpet meg gjennom en uføre sak,og flere ting. Han har vært med meg hele tiden. Rask til å henvise og ringer når han har fått prøvesvar. Har bare positive ting å si om Dr.zaidi. Anbefaler han på det varmeste.