Tøyen legekontor

Åkebergveien 32A 0650 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tøyen legekontor

Veldig flink lege!

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Tar seg god tid. Snakker med deg og ser deg i øynene (kikker ikke kun på PC-skjermen). Kan få time på dagen om det haster.

Utmerket!

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Veldig fornøyd med min nye fastlegen. Han er svært dyktig til å oppklare problemer man kommer med. Løsningsorientert. Svært kort ventetid og time på dagen. Og ikke minst super fresht kontorlokaler og en veldig imøtekommende og hyggelig lege sekretær. Glad for at jeg valgte dr. Zaidi. Anbefales.

Svært profesjonell lege!

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Sjelden empatisk og kompetent lege. Lyttende og imøtekommende, grundig anamnese og full somatisk undersøkelse. Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Lytter, bruker den tida som er nødvendig, alltid positiv. En lege som vet hva han snakker om. Gir tillit og fjerner grubling og bekymring.
Stort takk til Dr. Zaidi som har fått meg gjennomg en tung helsesituasjon!

Snill lege, men kan stresse deg litt gjennom timen.

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

vært på flere konsultasjoner hvor jeg har prøvd å presentere evt problem, å da bare stresser han meg gjennom timen og gir meg en ny time. hadde til sammen 6 timer på for å finne ut av problem å blei aldri henvist videre og sitter i dag med samme problemet enda uten at det er blitt gjort noe med.
ringte inn for å spørre hun som jobber for han i resepsjonen om jeg kunne stille han et spørsmål og da svarte hun at jeg måtte betale for det vis jeg skal stille han et spørsmål. er egentlig ikke fra oslo, hadde tidliger en kjempe dyktig lege fra tidligere av som pleide å ta kontakt ofte per tlf for å stille spørsmål hvordan ting gikk nå, og engasjerte seg veldig vis det var noe.
har fra tidligere av kanskje vært hos legen 1 gang hvert andre år, men har knust alle mine rekorder og endt om med kanskje 8 ganger på en periode av 6 måneder.