Atrium Legesenter

Telefonnummer22 44 24 2022 44 24 ...
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Atrium Legesenter

Norges beste lege

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Benli har reddet mitt liv mange ganger. Han reddet også min mor da hun fikk hjertestans.

Her går det unna!

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Lett å få time, men virker overbooka. Alltid lang kø på venterommet og du må regne med å sitte langt forbi din tid. Gjerne en time over - uten noen beskjed eller begrunnelse. Både i resepsjonen og hos legen har de det så travelt at man får følelsen av å være litt i veien og til bry.

Har hatt 5-6 konsultasjoner. Er ikke supermisfornøyd, men kommer til å bytte lege nå.

begge deler

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

er ofte oppmerksom, men ikke alltid . det tror jeg er fordi han nesten alltid er så stresset. har opplevd at hankan virke ukonsentrert og skriver ut annen medisin enn den jeg ba om, virker ikke alltid som om han hører hva jeg sier fordi han ikke da svarer. har også vært oppmerksom og tatt seg tid, men kan av og til stresse med at det er andre som venter. har også vært stresset selvom han holder tiden og vi har god tid. kan også være menneskelig og vennlig, men som sagt ofte stressa. får ikke alltd sagt det jeg har å si på telefon heller fordi han kan legge på røret før jeg er ferdig.kan legge for mye ansvar på pasienten ved å be ham/henne om å purre på blodprøver eksternt, noe som er hans ansvar. skriver for dårlige legeerklæringer.kan vise lite ansvar for uproff oppførsel fra ansatte.