Atrium Legesenter

Eckersbergsgate 30-32 0260 Oslo

Siste vurderinger av Atrium Legesenter

Muligens den værste legen som finnes i Norge

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Vært hos Kumar noen ganger, alltid sen til timen, noen ganger opptil 45 minutter. Når timen er i gang lytter han halveis, sist tok han telefonen som ringte 2 ganger og pratet sammenlagt par minutter på pakistansk eller hva det er og avbrøt samtalen jeg og han hadde. Han går plutselig til døren under praten deres mens han åpner den sier han "nå har vi ikke mer tid". Han skriver feil på pcen fordi han som sagt lytter halveis og du må sørge for at han skriver riktig opplysning. Han har total mangel på respekt for menneskelig helse og forteller heller om seg selv og hvor frisk han er. Han skal ha deg til og komme på legetime selvom du bare har ett veldig enkelt spørsmål. Forrige gang der igjen lurte jeg på en liten enkel ting han kunne svart på tlf, han booker time, jeg kommer dit og sitter der i 2 minutter for og få svar så sender han regning. Han er bare opptatt av og sende ut regninger og veldig lite interesert i og hjelpe. Han gjør kun det som MÅ gjøres. Anbefales absolutt ikke! Jeg har fått total angst for og velge feil lege igjen.

Beste lege

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Veldig dyktig lege, flink til å ta signaler og sende pasientene vidre.Altid hyggelig og blid ,lytter når jeg snakker og kommer med råd.

Dessverre lite grundig, lytter ikke, dårlig tid

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Enten har jeg måttet vente lenge, eller så har jeg nærmest blitt skyndte ut døra, med lite oppmerksomhet. Sist opplevde jeg at legen var veldig lite grundig i å undersøke, og henviste meg til røntgen uten begrunne valget (jeg mener jeg burde ha fått henvisning til MR). Jeg syns det er dumt å gå fra legen uten en tilfredsstillende følelse av å bli lyttet til, eller at behandlingsopplegget er på noe vis informert om. Det er snakk om en langvarig skade som jeg kjenner (dessverre) veldig godt til, men jeg fikk knapt 5 minutter hos legen før vi var ferdige.

På den positive siden er legen snill, og de andre på legesenteret (særlig hun som tar seg av blodprøver) er veldig imøtemkommende.

Ikke godt tatt i mot

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Jeg har ved tre anledninger besøkt Dr. Kumar og til tross for at jeg var første pasient på listen alle gangene, var han enten sen til konsultasjonstimene, eller lot meg vente i 30 min uten noen åpenbar årsak. I tillegg hadde jeg en konstant følelse av at han ville få timene overstått så fort som mulig. Etter å ha gitt han flere sjanser bytter jeg nå endelig fastlege.

Holder ikke mål, uprofesjonelt kontor.

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Var med min kone til Dr. Kumar. Han startet den første konsultasjonen med å nevne et hypotetisk worst case scanario som var helt feil. Ganske unødvendig dramatisk. Det oppleves som vanskelig å få kontakt og booke time. Kontoret er ofte stengt pga ferie, og selv om jeg ringer i telefontiden så blir jeg bare bedt om å ringe igjen neste uke med en lite hyggelig tone. Dette har skjedd to av to ganger. Å få svar på en blodprøve tar fort 3-4 uker, og assistenten måtte bruke 5-6 forsøk på å klare å ta en blodprøve. På en positiv note Dr. Kumar, ringte og fulgte opp resultatene på blodprøven, men den hadde til gjengjeld en svært lav verdi på et felt.