Atrium Legesenter

Eckersbergsgate 30-32 0260 Oslo

Siste vurderinger av Atrium Legesenter

Ikke godt tatt i mot

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Jeg har ved tre anledninger besøkt Dr. Kumar og til tross for at jeg var første pasient på listen alle gangene, var han enten sen til konsultasjonstimene, eller lot meg vente i 30 min uten noen åpenbar årsak. I tillegg hadde jeg en konstant følelse av at han ville få timene overstått så fort som mulig. Etter å ha gitt han flere sjanser bytter jeg nå endelig fastlege.

Holder ikke mål, uprofesjonelt kontor.

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Var med min kone til Dr. Kumar. Han startet den første konsultasjonen med å nevne et hypotetisk worst case scanario som var helt feil. Ganske unødvendig dramatisk. Det oppleves som vanskelig å få kontakt og booke time. Kontoret er ofte stengt pga ferie, og selv om jeg ringer i telefontiden så blir jeg bare bedt om å ringe igjen neste uke med en lite hyggelig tone. Dette har skjedd to av to ganger. Å få svar på en blodprøve tar fort 3-4 uker, og assistenten måtte bruke 5-6 forsøk på å klare å ta en blodprøve. På en positiv note Dr. Kumar, ringte og fulgte opp resultatene på blodprøven, men den hadde til gjengjeld en svært lav verdi på et felt.

Kunnskapsrik, raske svar, god behandling.

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Ben Li er absolutt den beste legen jeg noensinne har hatt, han er helt fantastisk og veldig kunnskapsrik, litt sen til timeavtaler MEN når du først er inne hos ham får du raske svar og ordentlig hjelp. Veldig fornøyd med ham, legekontoret er ikke nærheten av mitt nabolag men absolutt verdt å ta turen når legen er så flink!

Dålig lege

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Du Får snabbt intryck av att han ikke sätter sig in 100 % i dina problem. Utan bara vill få undan så många patienter som möjligt. Svår att kommunicera med och undersöker dig på ett mediokert sätt. Rekommenderas inte!

En annan generation läkare

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Dr Kumar står fast vid sin åsikt och lyssnar inte in på patientens upplevelse. Ingen dialog utan det är en envägs kommunikation där patientens tankar och ord möts av kritik och dömande. Känslan man lämnas av efter besöket hos Kumar är att han behandlar så som han alltid har gjort, de senaste 40 åren.
Jag byter fastlege och satsar på en yngre generation läkare istället som man kan samtala med på ett vettigt sätt.
Dessutom satt jag och väntade i 50minuter utan förklaring till varför eller ursäkt.