Atrium Legesenter

Eckersbergsgate 30-32 0260 Oslo

Siste vurderinger av Atrium Legesenter

Kunnskapsrik, raske svar, god behandling.

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Ben Li er absolutt den beste legen jeg noensinne har hatt, han er helt fantastisk og veldig kunnskapsrik, litt sen til timeavtaler MEN når du først er inne hos ham får du raske svar og ordentlig hjelp. Veldig fornøyd med ham, legekontoret er ikke nærheten av mitt nabolag men absolutt verdt å ta turen når legen er så flink!

Dålig lege

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Du Får snabbt intryck av att han ikke sätter sig in 100 % i dina problem. Utan bara vill få undan så många patienter som möjligt. Svår att kommunicera med och undersöker dig på ett mediokert sätt. Rekommenderas inte!

En annan generation läkare

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Dr Kumar står fast vid sin åsikt och lyssnar inte in på patientens upplevelse. Ingen dialog utan det är en envägs kommunikation där patientens tankar och ord möts av kritik och dömande. Känslan man lämnas av efter besöket hos Kumar är att han behandlar så som han alltid har gjort, de senaste 40 åren.
Jag byter fastlege och satsar på en yngre generation läkare istället som man kan samtala med på ett vettigt sätt.
Dessutom satt jag och väntade i 50minuter utan förklaring till varför eller ursäkt.

Ikke min type lege

Lege: Krishan Kumar Skrevet

Kumar er veldig flink til å gå rett på sak. Han var mine foreldres lege og ble automatisk min lege i mange år. Har aldri likt å dra til Kumar. Han gir deg så vidt 5 minutter på kontoret og kan diagnosere deg veldig fort. Noen ganger kan det være bra, men det kan være skummelt når fastlegen din skriver ut en resept uten å se på deg mer enn noen sekunder.

Jeg er opptatt av å ha noen som virker interessert i hva jeg har å si og ikke behandle meg som en oppgave man må bli ferdig fortest mulig. Dette kan ofte ende uheldig. Utenom det er han flink og vet hva han driver med.

Rekommenderas starkt!

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Efter 10 år i Oslo är Ben den bästa legen jag har haft men var tvungen att byta pga flytt från Oslo.
Han klarar att finna ut av vad som är fel, han tar sig tid och har inga problem med att skicka vidare.
Han kan ibland se lite mycket på datorn men han lyssnar oavsett och får med sig det du säger så vill du ha en bra läkare är han den bästa!

En stor eloge också till Elisabeth i receptionen som alltid får en besök att kännas trevligt fast man är sjuk!