Atrium Legesenter

Eckersbergsgate 30 0260 Oslo

Siste vurderinger av Atrium Legesenter

Usedvanlig dyktig!!

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Med medisinsk utdannelse både fra Kina og Norge har BenLi fagkunnskaper utenom det vanlige. Det at han kombinerer vestlig medisin med kinesisk medisin som er ulike men som i mange sammenhenger viser seg å utfylle og støtte opp om hverandre. BenLi har en helt særegen innsikt og kompetanse han har gitt meg svært god behandling i samsvar med mitt behov. Han viser stort engasjement og evne til å observere og fange opp symptomer som utallige spesialister på sykehuset dessverre har oversett og feilbehandlet.
Som pasient hos BenLi føler jeg meg svært godt ivaretatt, både profesjonelt og menneskelig. Han har gjort meg mye bedre og med dette gitt meg styrke til å ville fortsette å leve.

ikke hyggelig , lite interessert, ikke smiler tilbake.

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

dårlig lege ! ikke hyggelig med barnet mitt som er bare 1,5 år. lite interessert i alt. Må bytte legen .

Forskrekkende

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Fra å bli skreket til av en hissig resepsjonist (fordi hun ikke fant min baby på systemet - og sa at det var min skyld og at jeg måtte ordne oppi det selv, selv om det visste seg å være hennes skyld) - til en veldig distre og uintressert lege, som både glemte å gi meg resept, ga meg helt feil hjelp og spurte meg det samme spørsmålet 3 ganger (han var ikke tilstede under timen). Det er den absolutt værste behandlingen jeg har noen gang fått fra en fastlege kontor.

For å ikke nevne at jeg fikk en inkasso varsel fra dem på nesten 1000kr for noen uker siden, selv om jeg hadde betalt timen min! Jeg måtte sende inn bevis på at jeg hadde betalt, noe som jeg hadde, og da fjernet de den, men uten noen beklagelse i det hele tatt.

Advarer mot Atrium legesenter på det sterkeste.

Horrible attitude

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

The attitude is so horribel. The secretary barely speaks Norwegian or english. The doctor Benli Zhang doesn’t care about he’s patients. He doesn’t even say hi or bye or look at you when you come to the appointment. What a horrible experience. Wouldn’t recommend it to anyone.

Mycket missnöjd

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

Han var inte det minsta intresserad av att hjälpa mig och när jag berättade vad jag behövde hjälp med så sa han bara att han inte hade tid.
Mycket ointresserad av mig eller varför jag var där...