Atrium Legesenter

Eckersbergsgate 30 0260 Oslo

Siste vurderinger av Atrium Legesenter

Mycket besviken

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

Jag berättade om mina problem som jag haft i flera år och det enda han sa var att han inte kommer skriva ut mer medicin (som jag gått på och fungerat bra i flera år) utan att erbjuda någon annan hjälp tex. remiss till psykiatriker/annan liknande medicin eller dylikt. Väldigt ledsen och besviken på denna lege och kommer definitivt byta fastlege.

Veldig flink lege

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Ben Li Zhang har vært min fastlege en del år og jeg er veldig fornøyd med hans undersøkelser og behandlinger. Han snakker helt flytende norsk og etter det jeg vet har han tatt full legeutdanning i Norge i tillegg til sin legeutdanning fra Kina. Jeg stoler alltid på hans legepraksis ettersom han har alltid hjulpet meg med mine helseproblemer.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Dr. Zhang har vært min fastlege helt siden denne ordningen ble innført i 2001. Da jeg den gang skulle velge min fastlege, rådførte jeg meg på min arbeidsplass og min sjef har anbefalt Dr. Zhang. Han og hans familie har på det tidspunktet gått til Dr. Zhang allerede i flere år og han har fortalt meg flere historier om hvordan Dr. Zhang har hjulpet både barn, voksne og eldre med ulike helseplager.
Min erfaring med ham som min fastlege er veldig bra. Han er en lege som i sitt arbeid kombinerer det beste av to verdener: vestlig medisin og kinesisk medisin. Denne kombinasjonen setter jeg veldig stor pris på fordi ingenting er verre enn å belaste kroppen med tabletter i en situasjon hvor akupunktur eller kopping kan ordne opp i et helseproblem uten bruk av medikamenter. Jeg har full tillit til hans praksis siden han har cirka 30 års legeerfaring innen både vestlig og kinesisk medisin og han snakker helt flytende norsk så kommunikasjon med ham har aldri vært et problem.

God lege, elendig sekretær

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Trygg og god lege, litt stresset til tider men veldig fantastisk. Den nye sekretæren derimot, hun klarer ikke stresset. Synd lene ikke jobber der lengre.

Grådig, stresset og dårlig i norsk

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Jeg gikk til Ben Li fordi jeg leste at han hadde et mer holistisk syn på helse. Dessverre er min erfaring over flere år med ham som fastlege, at han er en person som er mer opptatt å få betalt enn å hjelpe. Han ser mer på dataskjermen enn på deg. Har ingen tilstedeværelse. Med mindre du er kineser og ønsker å bli forstått på morsmålet - styr unna! Sekretæren gjorde at jeg holdt ut. Hun er fantastisk - om hun fortsatt jobber der...