Ben Li Zhang

Atrium Legesenter

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Atrium Legesenter
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Ben Li Zhang er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ben Li Zhang

Veldig flink lege

Ben Li Zhang har vært min fastlege en del år og jeg er veldig fornøyd med hans undersøkelser og behandlinger. Han snakker helt flytende norsk og etter det jeg vet har han tatt full legeutdanning i Norge i tillegg til sin legeutdanning fra Kina. Jeg stoler alltid på hans legepraksis ettersom han har alltid hjulpet meg med mine helseproblemer.

Trygg og kunnskapsrik lege

Dr. Zhang har vært min fastlege helt siden denne ordningen ble innført i 2001. Da jeg den gang skulle velge min fastlege, rådførte jeg meg på min arbeidsplass og min sjef har anbefalt Dr. Zhang. Han og hans familie har på det tidspunktet gått til Dr. Zhang allerede i flere år og han har fortalt meg flere historier om hvordan Dr. Zhang har hjulpet både barn, voksne og eldre med ulike helseplager.
Min erfaring med ham som min fastlege er veldig bra. Han er en lege som i sitt arbeid kombinerer det beste av to verdener: vestlig medisin og kinesisk medisin. Denne kombinasjonen setter jeg veldig stor pris på fordi ingenting er verre enn å belaste kroppen med tabletter i en situasjon hvor akupunktur eller kopping kan ordne opp i et helseproblem uten bruk av medikamenter. Jeg har full tillit til hans praksis siden han har cirka 30 års legeerfaring innen både vestlig og kinesisk medisin og han snakker helt flytende norsk så kommunikasjon med ham har aldri vært et problem.

God lege, elendig sekretær

Trygg og god lege, litt stresset til tider men veldig fantastisk. Den nye sekretæren derimot, hun klarer ikke stresset. Synd lene ikke jobber der lengre.

Grådig, stresset og dårlig i norsk

Jeg gikk til Ben Li fordi jeg leste at han hadde et mer holistisk syn på helse. Dessverre er min erfaring over flere år med ham som fastlege, at han er en person som er mer opptatt å få betalt enn å hjelpe. Han ser mer på dataskjermen enn på deg. Har ingen tilstedeværelse. Med mindre du er kineser og ønsker å bli forstått på morsmålet - styr unna! Sekretæren gjorde at jeg holdt ut. Hun er fantastisk - om hun fortsatt jobber der...

Kunnskapsrik, raske svar, god behandling.

Ben Li er absolutt den beste legen jeg noensinne har hatt, han er helt fantastisk og veldig kunnskapsrik, litt sen til timeavtaler MEN når du først er inne hos ham får du raske svar og ordentlig hjelp. Veldig fornøyd med ham, legekontoret er ikke nærheten av mitt nabolag men absolutt verdt å ta turen når legen er så flink!