Ben Li Zhang

Atrium Legesenter
Eckersbergsgate 30-32 0260 Oslo
Ben Li Zhang er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ben Li Zhang

Kunnskapsrik, raske svar, god behandling.

Ben Li er absolutt den beste legen jeg noensinne har hatt, han er helt fantastisk og veldig kunnskapsrik, litt sen til timeavtaler MEN når du først er inne hos ham får du raske svar og ordentlig hjelp. Veldig fornøyd med ham, legekontoret er ikke nærheten av mitt nabolag men absolutt verdt å ta turen når legen er så flink!

Rekommenderas starkt!

Efter 10 år i Oslo är Ben den bästa legen jag har haft men var tvungen att byta pga flytt från Oslo.
Han klarar att finna ut av vad som är fel, han tar sig tid och har inga problem med att skicka vidare.
Han kan ibland se lite mycket på datorn men han lyssnar oavsett och får med sig det du säger så vill du ha en bra läkare är han den bästa!

En stor eloge också till Elisabeth i receptionen som alltid får en besök att kännas trevligt fast man är sjuk!

Den beste legen jeg har hatt

Benli er snill, forståelsesfull og menneskelig. Han kan virke litt distré, men det er fordi han prøver å finne ut av ting som evt feiler deg. Han kan komme tilbake igjen etter å ha undersøkt og går dermed litt lenger enn mange andre leger.
Når han stiller diagnoser eller mulige diagnoser, er det alltid riktig til slutt. Selv om han får nei på en videre undersøkelse annet sted, ender det alltid til slutt med at han hadde rett når det er blitt tatt nok undersøkelser for å finne feilen, eller det har gått en viss tid og de klarer å finne ut av det.
Jeg bytter aldri fastlege, ikke familien min eller de jeg har anbefalt ham til

Skal ikke gå tilbake

Dårlig erfaring med legen.
Han var i et rush og ikke ta tid til å undersøke problemet mitt. Han skrev bare på datamaskinen, og heller ikke gi meg resept han hadde anbefalt, slik at jeg dro tomhendt.

Den beste og dyktigste fastlege i Oslo

Jeg had en annen fastlege i flere år men var ikke fornøyed, og for ca 14-15 år siden byttet til Dr. Benli Zhang som min fastlege. Jeg har vært kjemp fornøyed med Dr Benli i alle disse år, fordi han er den dyktigste fastlege jeg har sett, har utrolig bra medisinske kunnskaper i veldig mange fagområder, og er kjemp flink til å gi riktige diagnoser uansett om komplikasjoner. Det jeg vet er at det er flere pasienter som ble oppdaget kreft eller andre alvorlige sykdom av Dr Benli etter disser pasientene har byttet fastlege til Benli, men deres sykdom ble ikke oppdaget av deres tidligere fastlege. Det sier mye om Dr Benlis dyktighet. Jeg anbefaler Dr Benli Zhang høyest til alle som bor i Oslo (jeg vet Dr Benli har også pasienter reiser hel veien fra Trondheim og Tromsø til ham).