Ben Li Zhang

Atrium Legesenter
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Ben Li Zhang er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ben Li Zhang

Grådig, stresset og dårlig i norsk

Jeg gikk til Ben Li fordi jeg leste at han hadde et mer holistisk syn på helse. Dessverre er min erfaring over flere år med ham som fastlege, at han er en person som er mer opptatt å få betalt enn å hjelpe. Han ser mer på dataskjermen enn på deg. Har ingen tilstedeværelse. Med mindre du er kineser og ønsker å bli forstått på morsmålet - styr unna! Sekretæren gjorde at jeg holdt ut. Hun er fantastisk - om hun fortsatt jobber der...

Kunnskapsrik, raske svar, god behandling.

Ben Li er absolutt den beste legen jeg noensinne har hatt, han er helt fantastisk og veldig kunnskapsrik, litt sen til timeavtaler MEN når du først er inne hos ham får du raske svar og ordentlig hjelp. Veldig fornøyd med ham, legekontoret er ikke nærheten av mitt nabolag men absolutt verdt å ta turen når legen er så flink!

Rekommenderas starkt!

Efter 10 år i Oslo är Ben den bästa legen jag har haft men var tvungen att byta pga flytt från Oslo.
Han klarar att finna ut av vad som är fel, han tar sig tid och har inga problem med att skicka vidare.
Han kan ibland se lite mycket på datorn men han lyssnar oavsett och får med sig det du säger så vill du ha en bra läkare är han den bästa!

En stor eloge också till Elisabeth i receptionen som alltid får en besök att kännas trevligt fast man är sjuk!

Den beste legen jeg har hatt

Benli er snill, forståelsesfull og menneskelig. Han kan virke litt distré, men det er fordi han prøver å finne ut av ting som evt feiler deg. Han kan komme tilbake igjen etter å ha undersøkt og går dermed litt lenger enn mange andre leger.
Når han stiller diagnoser eller mulige diagnoser, er det alltid riktig til slutt. Selv om han får nei på en videre undersøkelse annet sted, ender det alltid til slutt med at han hadde rett når det er blitt tatt nok undersøkelser for å finne feilen, eller det har gått en viss tid og de klarer å finne ut av det.
Jeg bytter aldri fastlege, ikke familien min eller de jeg har anbefalt ham til

Skal ikke gå tilbake

Dårlig erfaring med legen.
Han var i et rush og ikke ta tid til å undersøke problemet mitt. Han skrev bare på datamaskinen, og heller ikke gi meg resept han hadde anbefalt, slik at jeg dro tomhendt.