Atrium Legesenter

Telefonnummer22 44 24 2022 44 24 ...
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Atrium Legesenter

Dårlig opplevelse

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Svært uoppmerksom, rotete og ukonsentrert lege. Ved tlf.henvendelse har han bl.a tatt meg for å være en annen pasient og dermed svart på helt andre ting. Sist gang jeg var der måtte jeg også betale et tillegg for en henvisning til en annen lege, noe jeg ikke har opplevd før. Både mannen min og jeg har gått til han. Svært misfornøyd begge to. Har byttet fastlege nå.

Veldig fornøyd med Zhang

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Alltid for god hjelp og behandling av Dr. Ben Li Zhang og hans personale. Elisabeth er alltid hyggelig når hun tar telefonen, og veldig behjelpelig med å sette opp en time.
Kan være ventetid på legekontoret, men føler at Zhang alltid tar seg tid til pasientene - og det er derfor det kan ta noe lengre tid.

Den beste legen!

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Han har vært min fastlege i to år. Jeg setter stor pris på den kunnskapen han har. Legeutdannelse fra Kina og Norge gjør at han kan mye. Jeg har aldri gått fra han uten at jeg har blitt bedre! Jeg setter stor pris på hans kunnskap med akupunktur og urtemedisin. Det virker utmerket! Da jeg kom til han for to år siden var jeg langt nede, uten livsvilje, mye hodepine og generelt mye smerte. Jeg hadde da blitt omtrent gitt opp av legevakt, fastlege og sykehus...
Nå har jeg igjen blitt et lykkelig og glad menneske i løpet av den tiden jeg har vært hans pasient. Han har vært den beste legen for meg!

Kanskje han ikke tar gamle og litt svekkede pasienter helt alvorlig?

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

Har ikke hatt ham som fastlege lenge. Han unnlot å sjekke blodtrykk, lytte med stetoskop og ta prøver, men henviste til nødvendig vurdering på sykehus. Følte kanskje at han ikke har tatt fysiske symptomer helt alvorlig siden jeg også var engstelig.

Uklar

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Kan noe av det han driver med, men er uklar og vanskelig å forholde seg til. For øvrig ikke noe pluss med mye venting, men det er resultatet av timene som her er mest skuffende.

Må dessverre bytte fastlege.