Gleng Legesenter DA

St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gleng Legesenter DA

En dårlig lege som er en dårlig lytter..

Lege: Faris Abbas Skrevet

Var hos denne legen, og han skremte meg skikkelig! Trodde leger skulle berolige folk, ikke være frekke og skremme dem.. Han tok ikke særlig hensyn, derfor vil jeg dermed bytte lege. Vil ikke ha han som lege lenger i tiden som kommer.

Meget bra

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Meget dyktig og hyggelig lege. Rask til å sette igang videre behandling hvis det er nødvendig.Ikke alltid tilgjengelig , men det er vel kanskje pga at flere vil ha den beste legen.

Fantastisk lege

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Flodin er fastlegen til mine to barn. Alltid blid og tar seg god tid til å lytte til barna, og kommuniserer og forklarer på en lett og forståelig måte. Tar oss på alvor og yter utmerket legehjelp og oppfølging av problemet.

En dyktig fastlege

Lege: Faris Abbas Skrevet

Abbas er en tydelig og lyttende fastlege som alltid går litt lenger. Han videresender deg til spesialister, etter en vurdering sammen med deg som pasient. Hyggelig, kunnskapsrik og forståelsesfull fastlege som tar den tiden du trenger. Jeg er meget fornøyd.

Takk Ruth

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

En lege som alltid har tatt meg på alvor og behandlet meg med respekt uansett hvor komplisert problemet har vært. Flink til å lytte og gir alltid god oppfølging. Mao en seriøs lege som er lett å kommunisere med. Selv i saker hvor jeg selv har valgt andre løsninger enn de hun selv har anbefalt har hun støttet mine valg. Noe jeg er veldig takknemlig for.