Cathrine Ramstad Andersen

Onsøy Legesenter
Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Cathrine Ramstad Andersen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Cathrine Ramstad Andersen

Veldig fornøyd, empatisk og lyttendes

Veldig dyktig og empatisk, tar seg tid til å lytte.
Fremstår som faglig dyktig. Tar ting alvorlig og lar deg være med i prosessen

Spesiell lege

Tar ikke å undersøke min sønn for infeksjon i kroppen! Skriver bare ut resept etter at han hadde en crp på 114! Så spør jeg hva han får og hvorfor får jeg lite forklaring.
Virker redd for NAV. Og har ikke peiling selv på hvordan reglene er.
Må selv foreslå videre utredning, som har vist seg å være riktig.
Er mer opptatt av PC enn meg som pasient.
Har aldri kommet inn til legen etter avtalt tid, jeg bruker å ringe før jeg drar dit for å høre hvor forsinket hun er og d er ofte.
av og til så er hun dyktig, er hun usikker så henvender hun meg andre plasser.
men virker litt uinteisert i d hun jobber med dessverre.

Uprofesjonell

Sitter bare å glaner i PC,n. Og en må være omtrent dødssyk for å ta en helseundersøkelse. Og nå sist jeg var der, skulle hun videre sende meg for ultralyd, og ukene gikk så til slutt ringte jeg stedet hvor ultralyden skulle være, og de hadde ikke noe registrering på meg.. Mest sannsynlig legen som ikke sendte avgårde rekvisisjonen. Uproft.

Lite imøtekommende, uinteressert og feildiagnosering.

Har en sønn som ble diagonisert med kronisk lungebetennelse i vinter. Fastlegen trodde at dette kunne skyldes astma. Vi ble henvist til Øre, Nese og Halslege - fikk time etter 6 mnd. Da min sønn endelig fikk time fikk vi beskjed om at vi skulle ha vært hos en lungespesialist dersom fastlegen mente/trodde at min sønn hadde astma.

Det er dessverre ikke første gang vi har opplevd at vi har blitt henvist feil/unødvendig.

Undertegnede skulle ta en en ordinær underlisvundersøkelse fikk beskjed om pga problemer med spiralens plassering kunne dette ikke gjennomføres av henne. Hun henviste deretter til gynekolog som stilte seg uforstående til at ikke fastlegen selv kunne ha gjennomført undersøkelsen.

Har dessverre opplevd at Cathrine Ramstad virker lite imøtekommende de få gangen hvor jeg har hatt legekonsultasjon samt at hun er alltid forsinket til sine legetimer.

Vil fra og meg i dag forsøke å få plass hos en annen lege på Onsøy Legesenter.

Fastlegen trodde han kunnHan ble henvist videre til Øre, Nese Halslege.

God lege

Lyttende og hyggelig. Byttet for en tid tilbake, og er veldig glad for det. Bruker tid på meg som pasient og henviser videre om nødvendig.