Cathrine Ramstad Andersen

Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Tlf: 69 33 75 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cathrine Ramstad Andersen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Cathrine Ramstad Andersen

Veldig fornøyd, empatisk og lyttendes

Veldig dyktig og empatisk, tar seg tid til å lytte.
Fremstår som faglig dyktig. Tar ting alvorlig og lar deg være med i prosessen

Spesiell lege

Tar ikke å undersøke min sønn for infeksjon i kroppen! Skriver bare ut resept etter at han hadde en crp på 114! Så spør jeg hva han får og hvorfor får jeg lite forklaring.
Virker redd for NAV. Og har ikke peiling selv på hvordan reglene er.
Må selv foreslå videre utredning, som har vist seg å være riktig.
Er mer opptatt av PC enn meg som pasient.
Har aldri kommet inn til legen etter avtalt tid, jeg bruker å ringe før jeg drar dit for å høre hvor forsinket hun er og d er ofte.
av og til så er hun dyktig, er hun usikker så henvender hun meg andre plasser.
men virker litt uinteisert i d hun jobber med dessverre.

Uprofesjonell

Sitter bare å glaner i PC,n. Og en må være omtrent dødssyk for å ta en helseundersøkelse. Og nå sist jeg var der, skulle hun videre sende meg for ultralyd, og ukene gikk så til slutt ringte jeg stedet hvor ultralyden skulle være, og de hadde ikke noe registrering på meg.. Mest sannsynlig legen som ikke sendte avgårde rekvisisjonen. Uproft.

Lite imøtekommende, uinteressert og feildiagnosering.

Har en sønn som ble diagonisert med kronisk lungebetennelse i vinter. Fastlegen trodde at dette kunne skyldes astma. Vi ble henvist til Øre, Nese og Halslege - fikk time etter 6 mnd. Da min sønn endelig fikk time fikk vi beskjed om at vi skulle ha vært hos en lungespesialist dersom fastlegen mente/trodde at min sønn hadde astma.

Det er dessverre ikke første gang vi har opplevd at vi har blitt henvist feil/unødvendig.

Undertegnede skulle ta en en ordinær underlisvundersøkelse fikk beskjed om pga problemer med spiralens plassering kunne dette ikke gjennomføres av henne. Hun henviste deretter til gynekolog som stilte seg uforstående til at ikke fastlegen selv kunne ha gjennomført undersøkelsen.

Har dessverre opplevd at Cathrine Ramstad virker lite imøtekommende de få gangen hvor jeg har hatt legekonsultasjon samt at hun er alltid forsinket til sine legetimer.

Vil fra og meg i dag forsøke å få plass hos en annen lege på Onsøy Legesenter.

Fastlegen trodde han kunnHan ble henvist videre til Øre, Nese Halslege.

God lege

Lyttende og hyggelig. Byttet for en tid tilbake, og er veldig glad for det. Bruker tid på meg som pasient og henviser videre om nødvendig.

Gi henne litt tid

Hun kan virke sur og overlegen og jeg ser mange skriver at hun ser kun i PC og ikke på pas! Etter hvert som man har hatt henne som lege og hun blir kjent med deg som pas, så har jeg likt henne mer og mer!!!
Ja hun er alltid forsinket, men hun tar seg god tid til pasienten og hun lytter til deg, jeg får alltid henvisninger t det jeg skulle ønske, hun svarer meg på det jeg spør om, jeg føler hun ser meg og jeg får den hjelpen jeg trenger!!!

Aldri igjen!

Virker uengasjert, kald, lytter halvveis og mer opptatt av å se i pc'n enn i pasienten. Blodprøve takinga der var en vits! Dårlig oppfølging av blodprøver og svar.

Udugelig!

Tar seg ikke av pasienten overhodet. Følger ikke opp med hverken svar på prøver, tlf eller brev. Stirrer bare på pc`n, og kommer aldri inn til tiden!

Flink og imøtekommende

Bra, proff lege som tar seg tid. Framstår som faglig dyktig og er åpen på det når det er ting hun ikke er sikker på.

Fornøyd etterhvert

Har gått hos henne noen år, og var litt skeptisk i begynnelsen. Har imidlertid blitt veldig fornøyd etterhvert, og føler hun tar meg på alvor. Henviser til spesialist, røntgen etc, og hører på hva jeg sier. Kan imidlertid virke kald og overlegen utad, men ikke når man blir kjent.

Dårlig lege

Denne legen sitter å titter i pc'en fra du kommer inn døra til du går ut døra. Virker sur og krass og spørr ikke om det er noe annet man kan hjeøpe med, bare for å gi det lille ekstra av serivce.
Jeg var 2 ganger hos hene og skal jeg aldri besøk denne legen

Tillitsvekkende og solid

Vennlig og imøtekommende. Virket faglig oppdatert og ga god veiledning og videre henvisning.

Totalt uinteressert

Virker ikke interessert i pasienten overhodet. Kort, kald og avvisende.

Effektiv....og oppsøkende

Hun innhenter informasjon på det hun ikke kan og henviser videre når det er nødvendig. Hyggelig og punktlig. Beste fastlege jeg har hatt når det gjelder kunnskap.

Bagatelliserer mine informasjoner om mine symptomer

Må selv foreslå videre utredning, som har vist seg å være riktig.
Er mer opptatt av PC enn meg som pasient.
Har aldri kommet inn til legen etter avtalt tid, også når jeg har første time etter legens lunsjpause.
Lege har vitset et par ganger av mine forsøk på å beskrive symptomene mine og hva jeg tror kanskje min sykdom kan være.

Eier ikke forståelse

Veldig lite fornøyd med denne legen.

Veldig fornøyd

Byttet lege for 2 år siden og aldri angret etterpå